UltralydBildene av våre søte små<3

Så fine bilder :Heartred

Leste om hvordan mors stress påvirka foster her om dagen faktisk, og både brå stress og langvarig stress var uproblematisk i utgangspunktet. Det eneste som virket som om det kunne være skadelig var store mengder negativt stress og håpløshet.
Men forskerne hadde målt blodgjennomstrømming til foster og slikt fra mor, og den ble forbedret av stress.
Og kontinuerlig stress (jobbsøkestress feks) tolker kroppen til å være tilsvarende "mulig hungersnødstress", og gjør at babyen vokser og modner fortere, så mor og barn ikke skal være i den sårbare svangerskapssituasjonen lengre enn nødvendig. Kult, huh :)
Men om du får masse adrenalin i kroppen din, får babyen det i sin også, så om du hadde kjent sparkinga hadde du kjent hvor mye aktivitet det ble av det.

Så utrolig informativt! Takk :D <3
 
57c659853fab62e9aa493933fc4842df.jpg


36a4fb4590055eded1140a913b5bcfc6.jpg


9+4 [emoji173]
 
Hvorfor det? Hehe!

Haha. Ble ivrig der jeg! Nei, altså jeg vet ikke.. Men jeg har lest at gutter har flatere panne enn jenter (jenter har mer rund ) og så er det oftere gutter som ligger mot venstre på UL bilde :p Når det kommer til vinkelen på kjønnet, så klarer jeg ikke se. Hehe..

Sa JM samme som meg? :D
 
Haha. Ble ivrig der jeg! Nei, altså jeg vet ikke.. Men jeg har lest at gutter har flatere panne enn jenter (jenter har mer rund ) og så er det oftere gutter som ligger mot venstre på UL bilde :p Når det kommer til vinkelen på kjønnet, så klarer jeg ikke se. Hehe..

Sa JM samme som meg? :D

Hehe såpass! ImageUploadedByBV Forum1488008542.144588.jpg her er et annet bilde og der er pannen mye rundere :) haha. Nei alle andre og jordmor har sagt jente Hehe derfor jeg lurte på hvorfor du skrev med store bokstaver :-D haha!
 
Hehe såpass! Vis vedlegget 219493 her er et annet bilde og der er pannen mye rundere :) haha. Nei alle andre og jordmor har sagt jente Hehe derfor jeg lurte på hvorfor du skrev med store bokstaver :-D haha!

Se der ja :D Så herlig. Gratulerer med jente (mest sannsynlig :p)
 
Åååh, så stas med baby som ser ut som baby! Det var jammen stor forskjell fra 9 ukersreka jeg så for noen uker siden. Skal på 12+4 igjen, og nå kjente jeg at jeg ble skikkelig gira! Det er jo et ordentlig menneske!
 
Håper du mer på en av delene?:)

Nei jeg var jo egentlig helt fast bestemt på at det var en gutt inni der og jeg syntes det er vanskelig å forestille meg en jente siden jeg ikke har det fra før, men etter jordmor nevnte at det kunne være jente så ble det mer og mer en spennende tanke. Noe nytt liksom :) men blir like glad uansett om det er en lillebror eller lillesøster :)
 
Back
Topp