Testing ved blastocyst

Hvor mange dager er en blastocyst? Egget mitt var 10 delt
Ved insett på mandag

En blasto er delt så mye at det ikke lengre kan telles. De når dette stadiet på dag 5 :)

En blasto er delt så mye at det ikke lengre kan telles. De når dette stadiet på dag 5 :)

Aha :) da har jeg nok det nå da det er på dag 5 idag.når sprekker det å graver seg inn?

Spennende [emoji7] hvor tidlig kan man ta en test da ?

Det går jo noen dager fra egget fester seg til det kan slå ut på test.
Har du tatt eggløsningssprøyte bør du i hvert fall vente til det har gått ti dager etter den for å unngå feilaktig resultat :)

Det går jo noen dager fra egget fester seg til det kan slå ut på test.
Har du tatt eggløsningssprøyte bør du i hvert fall vente til det har gått ti dager etter den for å unngå feilaktig resultat :)

Tok ovitrelle for 1 uke siden :)

Da ville jeg ventet til helgen med å teste. Ovitrelle slår jo ut med positive tester, så man kan bli lurt ;)

Kan jeg teste så tidlig som helgen ? Vil være 9 dpo til søndag

Kan jeg teste så tidlig som helgen ? Vil være 9 dpo til søndag

9 DPO er tidlig, men noen får positiv da, så om du gjør det og den er negativ betyr ikke det nødvendigvis at det ikke har gått :)

9 DPO er tidlig, men noen får positiv da, så om du gjør det og den er negativ betyr ikke det nødvendigvis at det ikke har gått :)

Egget mitt var delt seg allerede 10 ganger på mandag på dag 3. Men murringer idag å vondt så går sikkert dårlig

Egget mitt var delt seg allerede 10 ganger på mandag på dag 3. Men murringer idag å vondt så går sikkert dårlig

Murring og vondt kan både være tegn på mensen og på graviditet. Ikke godt å vite før svaret foreligger. Håper på det siste ;)

Murring og vondt kan både være tegn på mensen og på graviditet. Ikke godt å vite før svaret foreligger. Håper på det siste ;)

Nervepirrende å vente [emoji28][emoji23]

Hei, dytter litt i denne tråden for å høre om det er noen som har erfaring med å få svak positiv test ved fryseforsøk med blasto. Testdag var i går 16 dpo, 10 dager etter innsett.
I går fikk jeg denne testen. Det er billigtest fra Normal

I dag tok jeg både RFSU og test fra Normal og fikk dette:

Dette er vårt 6 icsi forsøk og har tidligere hatt 2 MA så er nå redd for at dette vil resultere i nok en MA. Hva synes dere om testene? Er dere enig i at de burde vært sterkere?
Er det noen som har erfaring med å ha fått slike tester hvor det har endt godt til slutt?

Hei, dytter litt i denne tråden for å høre om det er noen som har erfaring med å få svak positiv test ved fryseforsøk med blasto. Testdag var i går 16 dpo, 10 dager etter innsett.
I går fikk jeg denne testen. Det er billigtest fra Normal

I dag tok jeg både RFSU og test fra Normal og fikk dette:

Dette er vårt 6 icsi forsøk og har tidligere hatt 2 MA så er nå redd for at dette vil resultere i nok en MA. Hva synes dere om testene? Er dere enig i at de burde vært sterkere?
Er det noen som har erfaring med å ha fått slike tester hvor det har endt godt til slutt?
Hei! Tror kanskje det har blitt en feil når du skulle laste opp bildene? ❤

Dette er 4 dager etter :)

FAC6829F-A4E7-4A4D-9554-5D9E5754283D.jpeg

Back
Topp