Testing ved blastocyst

Jeg testet 4 dager etter innsett, men fikk negativ. Testet da igjen 6 dager etter innsett og fikk klart positiv test[emoji4]
 
Har innsett av blastocyst senere i dag og lurer fælt på det samme ;) spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg...ikke kjøpt noen tester enda iallfall, hehe
 
Fire dager etter, da viste den positiv[emoji15] mistet da, men begynner nok testingen like tidlig denne gangen;) innsett av blasto i går:)
 
Så utrolig gøy-gratulerer :)
Testet i dag, 9 dpo (rugedag 4), negativ. Ikke overraskende, kjenner ingenting :(

Jeg fikk ikke positiv før 12-13 dpo og 10 dpo med opptint blasto. Var helt blenda før den tid, så det er enda muligheter :happy:.

Jeg hadde ingen symptomer med småtten før jeg var rundt 5-6 uker. Da startet det med tretthet før jeg ble kvalm.

Så tidlig trenger du ikke kjenne noe og du kan få positiv test lenge enda :Heartred
 
Jeg fikk ikke positiv før 12-13 dpo og 10 dpo med opptint blasto. Var helt blenda før den tid, så det er enda muligheter :happy:.

Jeg hadde ingen symptomer med småtten før jeg var rundt 5-6 uker. Da startet det med tretthet før jeg ble kvalm.

Så tidlig trenger du ikke kjenne noe og du kan få positiv test lenge enda :Heartred

Tusen takk for sånne tilbakemld :) Jeg håper det samme er tilfelle her :) Får teste igjen om noen dager! Å håpe at noen symptomer dukker opp etterhvert ;)
 
Testet 8 dager etter innsett og fikk en veldig sterk test[emoji4]
 
Så utrolig gøy-gratulerer :)
Testet i dag, 9 dpo (rugedag 4), negativ. Ikke overraskende, kjenner ingenting :(

Jeg fikk blend hvit rugedag 4 selv, kunne se en antydning på rugedag 6 leeenge etter fristen:)
Jeg har absolutt ingen symptomer nå, verken murring eller ømme bryster. Derfor jeg er litt skeptisk, men det kan jo være:inpain:
 
Jeg fikk blend hvit rugedag 4 selv, kunne se en antydning på rugedag 6 leeenge etter fristen:)
Jeg har absolutt ingen symptomer nå, verken murring eller ømme bryster. Derfor jeg er litt skeptisk, men det kan jo være:inpain:

Ahh, så utrolig spennende!!!Jeg håper det samme skjer for meg, ny test i morgen vel (11 dpo, rugedag 6)
 
Hvor mange dager er en blastocyst? Egget mitt var 10 delt
Ved insett på mandag
 
Back
Topp