Vi skal flytte til et hus og får nye husverter.. fikk for noen dager siden en kredittsjekk fra Telia. Ble jo litt sånn skeptisk da jeg ikke har noe mobilabonnement i mitt navn der, heller ikke hatt noe annet forhold til Telia. Jeg ringte for å sjekke at ingenting var blitt opprettet i mitt navn, og det var det heldigvis ikke. Det var en bedrift i Sandnes som hadde tatt kredittsjekk på meg. De i Telia sa det kunne være menneskelig feil, at de hadde tastet feil nummer og fått personnummeret mitt istedet for bedriftsnummer til en ansatt eller noe, men de skulle selvfølgelig sjekke for sikkerhetsskyld. Plutselig får samboer tlf fra sønnen til de nye husvertene. Det var han som hadde tatt kredittsjekk på meg på vegne av sine foreldre! Det kokte i topplokket mitt. Trodde slikt var ulovlig? Hadde de spurt eller sagt noe om det, så hadde det vært en helt annen ting, men de gjorde dette bak ryggen min. Føler nå jeg ikke vil flytte til det huset lenger.. de unnskyldte seg med at de hadde hatt dårlige leieboere før, og ville vite hvem de leide ut til