♫ Skravletråd februar ♫

Ser dere diskuterte skole og klasse i går. Noen med erfaring fra base skole? Poden her går på baseskole. De er 53 elever på 1. trinn... de deler de ofte i 2 grupper (29 og 24), men samlinger og musikk har de sammen.
Ingen erfaring, her et de altså bare en (ikke så stor) klasse pr trinn.

Sånn, ca 70 pizzaboller bakt. Første runde er i ovnen. Resten venter på tur.

Det skal være nok til en middag (det var det hun ville ha på bursdagen sin) og barneselskapet og en god del i fryseren til "har ikke lyst på lunsj", "skulle hatt noe godt til kveldsmat" og "noe godt i matboksen på uteskole" :-)

God dag[emoji4] er det noen av dere som veit hvordan jeg endrer min fødselsdato på dette forumet?har vært på nettsiden og sjekket og der står det min fødsesdato på info, men her står det bare 1 januar.

Det skal være nok til en middag (det var det hun ville ha på bursdagen sin) og barneselskapet og en god del i fryseren til "har ikke lyst på lunsj", "skulle hatt noe godt til kveldsmat" og "noe godt i matboksen på uteskole" :-)

Oppskrift?

God dag[emoji4] er det noen av dere som veit hvordan jeg endrer min fødselsdato på dette forumet?har vært på nettsiden og sjekket og der står det min fødsesdato på info, men her står det bare 1 januar.

Er det ikke inne på profilen din? Der kan du redigere det mener jeg :)

Vurderer en tur i dusjen! Skal ikke hoppe denne gangen siden det bare er kengu som hopper i dusjen [emoji23]

Finnes ikke.

Jeg lager pizzadeig. Normalt sett med litt grovt mel i, men ikke denne gangen siden de er til bursdag (noen av dem....)

Kjevler litt og litt tynt, som om jeg skulle lage kanelsnurr. (altså kjevlet jeg ut fore ganger i dag og to i går. På tre pakker kjøttdeig (pluss en gang i går med tacokjøttdeig som vi hadde til middag) Så tynn som jeg får deigen, og utfra det jeg merket meg når jeg holdt på nå, ca 20-30 cm "høy". Jeg vil ha dem små. Heller at de to som er sultne spiser tre enn at halvparten av selskapet legger igjen en halv

Jeg bruker helt glatt pizzasaus, gjorde det enkelt og tok sånn på spruteflaske. Jeg vil i alle fall ha en uten klumper av tomat og løk etc. Smører et tynt lag utover. Ellers blir de så våte.

Strør over stekt kjøttdeig krydret med salt og pepper. Jeg bruker svinekjøttdeig og den er uten salt så derfor salter jeg litt. Tynt lag her også (siste brett fikk litt mer så de ble store og egner seg best til middag)
Og raspet ost.

Ruller, skjærer opp og steker.

Så flink du er :)

Må vel snart starte på kleshaugen jeg
Tømte klessskapet mitt for å få mer orden
Flink!
Tok en runde i klesskapet til datteren her om dagen. Kastet ut alt i 116 eller mindre.. Ble ikke stort med klær igjen [emoji50][emoji85]

Ååh, nam.

Vurderer en tur i dusjen! Skal ikke hoppe denne gangen siden det bare er kengu som hopper i dusjen [emoji23]
Jeg skal rusle pent og pyntelig ned og dusje når de siste bollene er ute av ovnen. Dersom min datter godtar, hun sov på faren på soverommet til det ringte på og mellomste gikk ut nettopp

Flink!
Tok en runde i klesskapet til datteren her om dagen. Kastet ut alt i 116 eller mindre.. Ble ikke stort med klær igjen [emoji50][emoji85]
Jeg skal gjøre det samme, dog la 110 ligge igjen.

Redd det blir mye klær der likevel. Men mye skal vekk

Flink!
Vi tok kb sin for ett par uker siden , var fortsatt mye igjen sepv om vi tok bort en str.
Verre blir det vel etter londonturen

Jeg skal gjøre det samme, dog la 110 ligge igjen.

Redd det blir mye klær der likevel. Men mye skal vekk
Godt å få det gjort. Nå er det bare å fjerne etterhvert som jeg vasker noen runder klær også..

Var litt teit at når hun lette etter klær selv, kom hun alltid ut med for korte armer [emoji85] jaggu på tide å få det gjort egentlig.

Back
Topp