Har du fortalt sjefen?

Vi har lønnsforhandlinger i mai, og jeg tenker å drøye til etter det :)

Jeg er 5+4 i morgen og er nok nødt til å ta det opp da. Hadde vel ønsket å si det på et annet tidspunkt og med kanskje litt glede, men nå blir det mest fordi det er kommende endringer i arbeidsforholdet, og jeg må forklare nå i forkant at denne endringen taper jeg ganske mye penger på når jeg skal ut i permisjon..

Og jeg synes nå at det ikke blir en gledessak å fortelle det, og det synes jeg er ganske leit egentlig.

Er enda ute i permisjon, så tenkte jeg skulle fortelle det til sjefen etter ultralyd den 20.3 :) starter på jobb igjen 28.3 :p Litt glad for at jeg får gå en god del av første trimester hjemme :)

Skal vente i det lengste siden vi holder på med omstilling og skal over i nytt firma der jeg skal lede endringsprosessen lokalt. Vil ikke si noe til ny sjef før alle avtaler er signert, så de ikke får sjans til å velge andre pga svanger. Om jeg blir mye dårlig så forteller jeg det kanskje til gruppa mi og ber dem holde tett.

Har heldigvis ingen sjef! Eller jo jeg har jo "lille sjefen" men hun får ikke vite noe før etter 12 uker :)

Jeg begynner jo i ny jobb nå etter jeg er ferdig med nåværende mammapermisjon. Blid vel ikke så populært å fortelle det

Gah, nå fikk vi beskjed om at lønnsforhandlinger ikke blir før i midten av juni. Skal vel godt la seg gjøre å skjule det så lenge... :/

Back
Topp