Sover de hele natta?

Ikke min ettåring iallefall. Han har vel gjort det to ganger. Min elsker å være våken om natta han.
 
Ingen soving gjennom her heller, litt godt å se at vi er flere [emoji16]
 
Absolutt ikke hele natten.. Kan være våken opp mot to timer hver natt
 
Niks. Enda ikke skjedd. Våkner like mye som da hun var spedbarn.
 
Det har skjedd.

Skjer jevnlig at hun sover fra jeg legger meg til det er morgen.

Men det vanlige er ikke det nei.

Jeg ammer når hun våkner. Samsover også.
 
Sover natten gjennom.. Et par smokkeoppvåkninger, men de teller jeg ikke som oppvåkninger siden han sovner med en gang han får smokken. Samsover fra 5-tiden, siden han våkner til livs da. Sovner med en gang i vår seng og sover i 1-2 timer der. Kan ikke og skal ikke klage på det :)
 
Stort sett sover hun fra 19.30-ca 6.. får melk og sover gjerne litt til da [emoji4]
 
Her sover hun ikke gjennom natta. Har aldri skjedd. Våkner mange ganger i løpet av natten. Vi Samsover og jeg ammer fortsatt [emoji5]
 
Baaah, det gikk så greit før jul.... nå er det flere smokkerunder og hyling. Da får han jo sove med oss, mn søvnkvaliteten er jo ikke optimal for noen av oss da. En og annen natt sover han rundt, takk og pris.
 
Baaah, det gikk så greit før jul.... nå er det flere smokkerunder og hyling. Da får han jo sove med oss, mn søvnkvaliteten er jo ikke optimal for noen av oss da. En og annen natt sover han rundt, takk og pris.

Jeksler på vei, kanskje? Min har begynt å våkne hver natt og hyler! Popper frem jeksler nå. 2 har kommet gjennom, to er på vei.. Vi som egentlig har et nattsovebarn (selv om han starter dagen 06.00 hver dag)...
 
Jeksler??? Ingrid har fire tenner to oppe og to nede. Lenge til noe jeksler, gitt. Kommer snart to til oppe og nede da...
 
Jeksler??? Ingrid har fire tenner to oppe og to nede. Lenge til noe jeksler, gitt. Kommer snart to til oppe og nede da...

Jeksler, ja. Ble veldig overrasket selv, for alle fortennene er ikke på plass enda.. Men de får visst jeksler rundt disse tider.. Måtte google det, for syns det var veldig tidlig.. Men det er visst ikke det.. http://www.kk.no/mamma/de-forste-tennene-63938201
 
Back
Topp