Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stoppa ikke, det ble tomt. Nå spiser jeg rester av marsipankaka fra søndagen. Herregudhehe. flirte litt nå. du er flink som klarer å stoppe på en halv rull med smil![]()
Åå , lapskausEn brødskive og litt lapskaus... Det måtte ned ved tvang i dag [emoji53]
Åh, lapskaus høres ut som en god ide mot kvalme [emoji4] fælt å måtte tvinge i seg daÅå , lapskaus [emoji173]️ Stakker deg som må tvinge i deg mat :/
Spiste akkurat en ost og baconpølse [emoji7] vil ha mer... Vil ha burger også. Godt det ikke er mækkern borti her nå. Da hadde jeg kjøpt en av hver av alle burgerne [emoji23]
Oh no! Kort vei for oss da [emoji23][emoji23][emoji85]Skal visst komme BK ved Sparkjøp![]()
Oh no! Kort vei for oss da [emoji23][emoji23][emoji85]
Det er visst det, ja [emoji3] vi får møtes på bk en gang og gofle i oss, da [emoji23] når kommer den da? [emoji14]Er vel ikke tilfeldigvis digerneset dere snakker om? Fikk en følelse. Det er veldig nært meg også [emoji85]
Det er visst det, ja [emoji3] vi får møtes på bk en gang og gofle i oss, da [emoji23] når kommer den da? [emoji14]