Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville tatt en annen test en rfsu strimmeltester, de er ikke helt til å stole på. Og jeg fikk alltid mer utslag på dobesøk nr 2. Trodde et par ganger at det ikke hadde gått veien helt til jeg testa en gang til den dagen.
Det vet jeg ikke [emoji52] men de er ivertfall lite sensitive. .Takk for svar! Leser at de kan bli ødelagt av å ligge på badet, kanskje det har skjedd med mine?
Det vet jeg ikke [emoji52] men de er ivertfall lite sensitive. .

Rfsu strimmlene er ikke gode altså.. Så anbefaler deg til og ikke ta sorgene på forskudd og heller prøve en annen testLykke til

Jeg hadde kjøpt en annen test en rfsu strimmel og tatt en ny. De testene kan variere mye i farge og er ikke så veldig sensitive. For å være helt sikker så kan du jo ta en hcg prøve hos legen din, så slipper du bekymre deg. Lykke til![]()

Ringer jeg da laboratorium? Eller bestiller legetime?

Jeg har bare ringt legen min også har jeg fått et prøve ark, som jeg har tatt med til laboratoriet.
Ikke bra gå bekymre seg, så like greit få sjekket det opp.![]()
Jeg stakk bare nedom legen. Helsesekretæren som sitter i resepsjonen kan som regel ta blodprøvene. Lykke til! jeg har også fått varierende styrke på testene. Sterkere utover dagen.![]()
Enig med alle over, ville IKKE stolt på strimlene. Husker jeg tok en på ettermiddagen og fikk fin og sterk strek. Tenkte jeg skulle ta en digital dagen etter, på morgenurin - men ville ta strimmel først. Den ble supersvak, nesten så jeg droppet den digitale. Glad jeg tok den likevel, ble litt betryggetVis vedlegget 218735
Dra til legen du
Masse lykke til!

Jeg får mye sterkere tester på ettermiddagen enn på morgenenSikkert fordi jeg er oppe og tisser om natta, mens på dagtid er det fullt kjør med jobb og dyr.
Er du bekymret plikter legen å hjelpe deg. Det går nok helst bra!![]()
Min digitale slo ut 13dpo, så bør være innaforKrysser fingrene, men kan ikke noe for den dårlige følelsen. Vil en digital slå ut 14 dpo?
Min digitale slo ut 13dpo, så bør være innafor
Har dessverre ikke noe erfaring med kjemisk, men ville nok hørt med lege og få målt hcg
Også kan du ikke sammenligne forskjellige tester!! Jeg hadde sterke staver, men knapt synlige på strimmel. Heldigvis var digital enklere å tyde [emoji6]