Går dette galt?

Jeg tok en ny pinne av samme merke i går, derfor reiste mannen ned og kjøpte strimler også. Så fikk en ganske svak lik test i går kveld. Men var flink til å drikke hele kvelden.
Det sies at en bør vente 4 timer mellom doturer og ikke drikke så mye i mellomtiden om man skal ta test på dagtid. Og nå har du fått klart svar på det med RFSU strimmeltester [emoji14] uff. De er ikke gode.. du kan ringe kontordamen og si du har fått positive tester, men at du begynner å mistenke kjemisk. Om det er mulig å få tatt en hcg blodprøve og en til etter et par dager for å se stigning. Jeg trengte ikke time eller snakke med legen engang for det :) men det er litt ulik praksis fra legekontor til legekontor

Om du synes det er flaut å dra til legen ville jeg kjøpt en CV digital og testet med urin i morgen urin. Jeg kjøpte en dobbelpakke, da hadde jeg en testingen og en igjen noen uker senere.

Da gjør jeg det! :Heartred Sist jeg ble gravid fant jeg det ut i uke 6, dette her må jeg si er helt jævlig!

Det sies at en bør vente 4 timer mellom doturer og ikke drikke så mye i mellomtiden om man skal ta test på dagtid. Og nå har du fått klart svar på det med RFSU strimmeltester [emoji14] uff. De er ikke gode.. du kan ringe kontordamen og si du har fått positive tester, men at du begynner å mistenke kjemisk. Om det er mulig å få tatt en hcg blodprøve og en til etter et par dager for å se stigning. Jeg trengte ikke time eller snakke med legen engang for det :) men det er litt ulik praksis fra legekontor til legekontor

Tusen takk for fint svar! Jeg må tenke litt på dette med legetur. Har 47,5 timers arbeidsuke pålagt om dagen, så er ikke så mye rom for legebesøk :yuck:

Dere er sååå fine! Tusen takk for at dere gir meg håp!

Vi har bare prøvd i 6 mnd, men jeg har på den tid ødelagt syklusen totalt med stress og tanker. Gikk fra 28 dager til 25 og kun 7-8 dagers lutealfase. Denne ble også kortere og kortere for hver syklus. Trodde derfor dette ikke skulle være mulig og et positivt resultat nå betydde så uendelig mye i tankehelvete.

:Heartbigred

Håper jeg får være med dere videre! Dere er fantastiske damer!

15ojnfn.jpg

Er 14 dpo idag, vil dette stemme ganske bra?

Kan jeg slå fra meg tanken med kjemisk nå og evt. Når bør jeg ta den andre jeg har for å sjekke fremgang?

Jeg er så lettet akkurat nå! :Heartbigred

Jeg syntes det så bra ut [emoji1][emoji122] Ville venta halvannen uke, jeg.

Back
Topp