Takk for gode svar. Jobber som tilkallingsvikar som sykepleier forresten. Jobben er relativt stressende ift å være på tilkalling, fordi min arbeidsgiver styrer flere forskjellige arbeidsplasser på samme plan, og jeg funker liksom som den vikaren som blir sendt rundt om for å dekke sykdom osv. Og det kjente jeg på her en uke ble litt i meste laget for meg når beskjed om at jeg må flyttes fra det ene stedet til neste kommer 30 min før jeg starter. Jeg vet ikke, kjenner på at jeg ønsker mest mulig forutsigbarhet fordi uforutsigbarhet stresser meg opp. I sykepleierjobben i seg selv er det veldig uforutsigbart også, vet aldri hva jeg møter på i løpet av en arbeidsdag. Har sånn smått bynt å vegre meg mot å jobbe mandager fordi jeg er så veldig bekymret for å enten bli flyttet eller for hva som inntreffer denne dagen (mandager er de travleste dagene). Og jeg vet jo at stress ikke er et godt utgangspunkt for babyen, men jeg tenker; tror dere det kan gå inn i svangerskapspengesøknaden at mitt tilfelle som tilkallingsvikar i sykepleierytket mitt (ser for meg at arbeidsgiver kan støte på vansker med å tilrettelegge for meg da de ikke akkurat bare kan la meg bytte plass med en annen slik at jeg får være på ett sted og utføre den samme arbeidsoppgaven i 1,5 mnd til) kan være så veldig uforutsigbart? Som igjen skaper mye rom for stress og angst? Og dette i kombinasjon med søvnaffæren min.. Er ikke noe godt..