Mage følelsen..

babynusse87

Elsker forumet
hva sier magefølelsen deg om hva som skjuler seg inni magen? Jente eller gutt? Her har jeg skikkelig jente følelse❤️

Ingen spesiell følelse, men går å grubler på guttenavn mest.. Så kanskje det er en grunn til det [emoji6] Men kan være det er fordi jeg har ett jentenavn jeg har lyst på klart [emoji6] Hehe..

Hadde jentefølelse før jeg fikk vite at jeg venter tvillinger, nå er jeg usikker. Tipper en av hver[emoji1]

Huet mitt finner kun aktuelle jentenavn for tida, men annet enn det har jeg ingen følelse på hva det er som skjuler seg der inne... xsmile8 Samboeren sa for noen år siden at "jeg tror jeg får ei jente neste gang" (han har allerede en gutt fra et tidligere forhold), så det er mulig det er den setningen som har "satt spor"... :)

Har ikke noen ordentlig magefølelse enda, men tipper jente da dette svangerskapet kjennes annerledes enn det første, da ble det gutt.. :)

Det er størst sannsynlighet for å få det samme som sist, så er egentlig innstilt på jente, men føler litt det er gutt likevel

Back
Topp