Mage følelsen..

Det er størst sannsynlighet for å få det samme som sist, så er egentlig innstilt på jente, men føler litt det er gutt likevel
Statistisk ja, men i følge sannsynlighetsregning er det 51% sjanse for at det blir gutt og 49% for jente på hver fødsel. Om det samme resultatet oppstår tre ganger på rad betyr ikke det at du har endra på sannsynligheten, men heller at utvalget ikke er stort nok.

(51% og 49% er på bakgrunn av 1000 fødsler i land som ikke bedriver kjønnsspesifikk abort).

Veldig små variasjoner det er snakk om :)
Små forskjeller ja. Når de ekskluderer tvillingmødre også (selv om jeg skjønner utfordringen) så ekskluderer de mange store søskenflokker. Spesielt siden sannsynligheten for tvillinger går opp ved alder og antall fødsler.

Men spennende lesning, det jeg har lest tidligere har sagt at det var ubetinget sannsynlighet for kjønn. Kult å lære noe nytt.

Ønske jo så klart jente sia eg har 2 gutta fra før av;) mn siden eg ikke e så morrans kvalm eller fått uren hud så regne eg m d blir gutt igjen;)

Tror det blir en gutt. Har en fra før så hadde vært gøy å få en av hver. Får vente og se til OUL[emoji4]

Har ingen følelse så langt, men foreløpig forløper svangerskapet seg ganske likt som sist, og da var det gutt.. så kanskje det blir en gutt til? ;)

Har gutt fra før. Tror det er gutt igjen... Men så lurer jeg jo litt også da jeg er mye dårlige enn sist, så tenker av og til at det kanskje er en jente inni der..

Jeg har skikkelig jentefølelse. Dette svangerskapet er også helt annerledes enn forrige

Sist svangerskap hadde jeg en intens jentefølelse og drømte om en jente om natten osv. Sjokket var stort da det viste seg å være en liten gutt. Hehe vittig. Aldri tatt så feil på magefølelse før. Denne gangen ser jeg mest for meg at det er en lillebror. Har drømt om natten at det er en gutt, og tenker på guttenavn. Men igjen tørr jeg ikke å stole på denne fordømte magefølelsen Haha. Men blir kjempe glad uansett om det er en lillebror eller lillesøster :-)

Back
Topp