Skravletråd

Hehe, det er ikke godt å si [emoji6] men er ikke det veldig godt da? Så får du jobba deg opp litt fritid [emoji5]
Absolutt :) klager ikke, bare veldig overrasket ^^

Vurderer litt å dra innom legen i starten av mars, få tatt nye prøver [emoji14]

Absolutt :) klager ikke, bare veldig overrasket ^^

Vurderer litt å dra innom legen i starten av mars, få tatt nye prøver [emoji14]
Ikke sant [emoji6] ja, er vell greit å få det gjort også [emoji6]

Ikke sant [emoji6] ja, er vell greit å få det gjort også [emoji6]
Måte å snike seg inn før tiden [emoji14] har egentlig fått beskjed om at de ikke vil ha oss inn før etter uke 12. Men tenker at hvis jeg får tatt blodprøver, så kan jeg få plukket opp sånt skjema før en eventuell tul :)

Måte å snike seg inn før tiden [emoji14] har egentlig fått beskjed om at de ikke vil ha oss inn før etter uke 12. Men tenker at hvis jeg får tatt blodprøver, så kan jeg få plukket opp sånt skjema før en eventuell tul :)
Det høres smart ut da [emoji6]
Jeg har ikke helt bestemt meg for når jeg skal ringe å få legitime [emoji6] jo lengre jeg venter jo større er sannsynligheten for at legen tar ultralyd [emoji5] for vet ikke om han tar innvendig

Det høres smart ut da [emoji6]
Jeg har ikke helt bestemt meg for når jeg skal ringe å få legitime [emoji6] jo lengre jeg venter jo større er sannsynligheten for at legen tar ultralyd [emoji5] for vet ikke om han tar innvendig
Nå bare tok jeg et innlegg av deg for å "tagge" deg. Jeg tenkte på deg: [emoji6]
24f69ac45f6e36d6b7e3d546068d49c6.jpg

Fortell meg at du galopperer i søvne! [emoji23]
Det må jeg spørre samboeren om [emoji23] men tror nok jeg desverre ikke gjør det [emoji23] men går oftere på butikken i ridetøy enn vanlig tøy. Og om jeg ikle hared handsfree og er i stallen når noen ringer går jeg gjerne rundt med hjelmen på [emoji6] så jeg kan jobbe samtidig.

Og om sommeren når andre gjerne er brune på hendene og litt lysere oppover armene så er det motsatt med meg, jeg har gjerne kritthvite hender [emoji23]

Og for å ikle glemme sommeren 2014 da det var så varmt og så mye sol at jeg hadde skille under haka å på sidene av ansiktet etter festet til ridehjelmen [emoji23][emoji23]

.. jeg pingla ut og redigerte bort innlegget

Last edited by a moderator:
.. jeg pingla ut og redigerte bort innlegget
Vet ikke om det hjelper, men car akkurat likedan sist gang. Var på tul, rolig i ca 2 dager og så lettere stressa frem til tul2 i uke 11. Så til og en uke og følte at det var en evighet til oul...og selv etter det var jeg nervøs. Tror det bare er sånn man er programmert

Er nok større sjanse for at de tar en ny runde med måling av hcg enn tul, men skader jo ikke å spørre :)

Vet ikke om det hjelper, men car akkurat likedan sist gang. Var på tul, rolig i ca 2 dager og så lettere stressa frem til tul2 i uke 11. Så til og en uke og følte at det var en evighet til oul...og selv etter det var jeg nervøs. Tror det bare er sånn man er programmert

Er nok større sjanse for at de tar en ny runde med måling av hcg enn tul, men skader jo ikke å spørre :)

Hadde jeg bare vært lettere stressa. Jeg gråter meg i søvn hver kveld, og jeg er ikke den typen som vanligvis gråter.
For meg har det på en måte ikke noe å si om det er hcg-måling eller tul, hadde det ikke vært for at hcg kan være høy til tross for MA..

Hadde jeg bare vært lettere stressa. Jeg gråter meg i søvn hver kveld, og jeg er ikke den typen som vanligvis gråter.
For meg har det på en måte ikke noe å si om det er hcg-måling eller tul, hadde det ikke vært for at hcg kan være høy til tross for MA..
Huff, såpass ja. Nei det er ikke lett å være gravid - og ikke for å høres dum ut nå, men det kommer til å være litt sånn hele veien; når man først begynner å kjenne spark, så kommer den litt krypende engstelsen 'sparker lille for lite, er det nok liv inne der'. Tro meg, nok til å bli helt sprø av [emoji14]

Og når han endelig kom ut, så kunne jeg sitte lenge å bare så på han sove, måtte være sikker på at han pustet [emoji57]

Men hjalp veldig sist å ha forumet, andre likesinnede som hadde samme tanker og bekymringer. Så bruk oss for alt det er verdt, når du føler du trenger det ;)

Sender deg en stooor klem

Forresten, går du til lege eller jordmor?

Huff, såpass ja. Nei det er ikke lett å være gravid - og ikke for å høres dum ut nå, men det kommer til å være litt sånn hele veien; når man først begynner å kjenne spark, så kommer den litt krypende engstelsen 'sparker lille for lite, er det nok liv inne der'. Tro meg, nok til å bli helt sprø av [emoji14]

Og når han endelig kom ut, så kunne jeg sitte lenge å bare så på han sove, måtte være sikker på at han pustet [emoji57]

Men hjalp veldig sist å ha forumet, andre likesinnede som hadde samme tanker og bekymringer. Så bruk oss for alt det er verdt, når du føler du trenger det ;)

Sender deg en stooor klem

Forresten, går du til lege eller jordmor?

Jeg ser for meg et liv med bekymringer, hehe..

Jeg går til jordmor. :)

Bekymringer er blitt noe helt annet etter at man ble mamma merker jeg. Gosh!

Ulempen med å snike på et forum som man er helt sikker på man kommer inn i., er at jeg faktisk allerede er blitt knyttet til dere. Hva i alle dager skal jeg gjøre om testen ikke viser positivt?
Også er det jo ekstra stas å se at så mange fra IKM gruppa mi er havna her inne:Heartred
Kan dere ikke sende meg litt rosa støv til gravidetesten:laughing025

Jeg ser for meg et liv med bekymringer, hehe..

Jeg går til jordmor. :)
Evig liv med beskymringer blir det når en får barn ;) Men samtidig er det noe av det beste med livet :Heartred Om du er skikkelig bekymret så ville jeg tatt det opp med lege.
Håper du snart finner roen, og klarer å nyte spiren som vokser i magen

Back
Topp