Utregning av permisjonspenger/foreldrepenger.

Jeg jobber i nav, men ikke med foreldrepenger. Tenkte bare tipse deg om at på nav-kontoret er de ikke spesialister på foreldrepenger - spesialistene møter du på chat, telefon og nav foreldrepenger på Facebook. Stol på svaret du har fått :)
Takk♡ da får jeg bare stole på det svare jeg har fått. Er bare sp redd for at det skal være noe jeg ikke vet om, som gjør at det ikke blir slik jeg har fått beskjed om. Også har jeg ikke gått ut med graviditeten ennå, så å skrive på facebook er ikke aktuelt nå, for det går jo ikke an å sende privat melding. [emoji30]
Men har ikke dårlig tid :)

Takk♡ da får jeg bare stole på det svare jeg har fått. Er bare sp redd for at det skal være noe jeg ikke vet om, som gjør at det ikke blir slik jeg har fått beskjed om. Også har jeg ikke gått ut med graviditeten ennå, så å skrive på facebook er ikke aktuelt nå, for det går jo ikke an å sende privat melding. [emoji30]
Men har ikke dårlig tid :)

Bare Google nav chat så har de en egen side du kan chatte med dem på:) De hadde chat mulighet på Facebook tidligere, men ikke nå lenger tydeligvis... men chattesiden fungerte bra:) Der er du anonym:) lykke til:)

Bare Google nav chat så har de en egen side du kan chatte med dem på:) De hadde chat mulighet på Facebook tidligere, men ikke nå lenger tydeligvis... men chattesiden fungerte bra:) Der er du anonym:) lykke til:)
Ja, har snakket med dem der. Prøvd 2 ganger, å begge gangene havner jeg med en "rune" haha. Mon tro om alle heter det der?
Men han fortalte meg hvertfall at det er den siste lønnen før permisjon som gjelder. Men det jeg er redd for er at de sier det er hovedtanken, men plutselig gjør de noe annet. Men krysser fingrene. Nå er det så mange som har fortalt dette til meg. Så da får jeg stole på det.

Back
Topp