Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå den var helt nydelig!!!!Vel, denne finnes KUN i blått, så noen fordeler må jo vi også haSå får vi gå med kjolene selv... ;-)
![]()

Enig... men det hjelper jo litt at det er merinoull da... for en ulldress koster jo littÅå den var helt nydelig!!!!Selv er jeg egentlig ikke så glad i lyseblå, så tror mini blir å få mye i svart og hvitt, mint/grønt og grått. Men denne derimot må jeg ha! Prisen var forøvrig deretter også
![]()
Åå den var helt nydelig!!!!Selv er jeg egentlig ikke så glad i lyseblå, så tror mini blir å få mye i svart og hvitt, mint/grønt og grått. Men denne derimot må jeg ha! Prisen var forøvrig deretter også
![]()
JaaEnig... men det hjelper jo litt at det er merinoull da... for en ulldress koster jo litt![]()
Da ville jeg gått for 62 tenker jeg.JaaHvilken str burde jeg bestille? Vil gjerne bruke den i sommer til og fra osv, og utover høsten. Bor i nord, så er ikke varmt akkurat.
Gratulerer; og velkommen til juli[emoji3][emoji3]Har ikke lagt inn noe her før, men var på ultralyd i går og fikk termin 7.juli! Glede seg, glede seg...!![]()