Februar 2017

Da har jeg vært på uttak, og de fikk ut 10 egg!![emoji3] Og det så visst bra ut[emoji4] prøva til mannen var også bedre enn på utredningen, så krysser fingre for både innsett torsdag og noen på frys!!!

UVI prøve var også negativ, merkelig! Men det er jo forsåvidt positivt[emoji3] Må bare avvente om det blir noe verre og ta det med fastlegen!

Det høres jo veldig bra ut! Håper du blir bedre, og krysser for bra befruktning og deling :)

Ble som forventet egentlig[emoji43] Var ikkenok nedregulert såskalspraye en uke til før ny UL den 14[emoji53] Får håpe jeg kan starte på sprøyter den 15 da[emoji4] Livmorhalsen var litt for tykk enda tror jeg grunnen var[emoji849]

Ble som forventet egentlig[emoji43] Var ikkenok nedregulert såskalspraye en uke til før ny UL den 14[emoji53] Får håpe jeg kan starte på sprøyter den 15 da[emoji4] Livmorhalsen var litt for tykk enda tror jeg grunnen var[emoji849]

Det var dumt:( Var nok livmorslimhinnen som var for tykk, ikke halsen. Kjedelig å måtte vente da! Har måttet det en gang jeg også da mensen ble forsinket på spray. Men best at alt er tipp topp der inne for forsøkets del!

Det var dumt:( Var nok livmorslimhinnen som var for tykk, ikke halsen. Kjedelig å måtte vente da! Har måttet det en gang jeg også da mensen ble forsinket på spray. Men best at alt er tipp topp der inne for forsøkets del!

Haha merker jeg er dårlig på å ta imot beskjeder innimellom og at jeg er ganske ny i dette [emoji12]
Ja er bedre at alter i orden først istedet for å bli skuffa sånn som jeg ble første gangen[emoji4] Da startet jeg rett på sprøyter ogendte med en eggpose uten egg[emoji53] Så vilheller vente litt og bruke god tid[emoji4]

Haha merker jeg er dårlig på å ta imot beskjeder innimellom og at jeg er ganske ny i dette [emoji12]
Ja er bedre at alter i orden først istedet for å bli skuffa sånn som jeg ble første gangen[emoji4] Da startet jeg rett på sprøyter ogendte med en eggpose uten egg[emoji53] Så vilheller vente litt og bruke god tid[emoji4]

Og det er bare positivt at de utsetter det om ikke alt er tipp topp :) Uansett, med min trege stimulering har du nok sikkert uttak samtidig eller før meg uansett ;)

Det er jo egentlig bare bra å være ny i dette gamet da, for det er ikke noe å trakte etter å ha holdt på lenge for å si det sånn hehe ;)
Høres lurt ut å heller være sikker da ja, ikke noe særlig at det ender sånn! Lykke til på neste kontroll da :)

Fant forresten denne oversikten på en nettside. Dette er selvfølgelig ikke noen fasit, men syns det var interessant å se bare ;)
Stemmer vel bra med at de er redd for overstimulering av deg VictoriaH! Og ser jo fint ut for deg Ønsketerstort<3 :)
Husker ikke helt hvor mange jeg hadde nå sist før lang protokoll, men var vel rundt 8-10 per side kanskje (har ikke hatt ul før hvert forsøk så vet ikke hvor mye forskjell det har vært hver gang eventuelt).
b45b606491133b60f04763c8d916848c.jpg

Stemmer nok godt ja :) Jeg har skyhøy AMH og masse sånne follikler.. Alle legene klør seg i hodet av kroppen min da, det er jo lovende :P

Ser ut som det blir innsett på oss i uke 8 men først ul 14 februar :D

Det er jo egentlig bare bra å være ny i dette gamet da, for det er ikke noe å trakte etter å ha holdt på lenge for å si det sånn hehe ;)
Høres lurt ut å heller være sikker da ja, ikke noe særlig at det ender sånn! Lykke til på neste kontroll da :)

Ja det er sant,tar på krefter og psyken merker jeg[emoji4] ja får håpe det ser bedre ut da[emoji4]

Og det er bare positivt at de utsetter det om ikke alt er tipp topp :) Uansett, med min trege stimulering har du nok sikkert uttak samtidig eller før meg uansett ;)

Gikk tregt med meg også når jeg gikk på sprøyter[emoji53] Hvor lenge må du ta sprøyter tror du? Håper jeg ikke trenger så veldig lengeog at jeg kan ha uttak i uke 9[emoji4]

Den så ganske så riktig ut den der, men jeg likte ikke suksessraten på slutten av hver kategori [emoji27] Jeg, med mine 6 eggposer, velger å tro at den er riv ruskende gal [emoji23]

Hehe ja man må nok ikke ta det helt bokstavelig! Og dette er jo også tallet FØR stimulering, ikke hvor mange egg man får ut til slutt (sikkert ikke det du tenkte, men sånn i tilfelle noen andre tenker det). Det kommer jo også helt an på hva slags og hvor mye medisiner man får videre også, og det er jo ikke sånn at kroppen følger et gitt mønster for respons alltid. Jeg får f.eks. mange flere egg på lang protokoll enn kort selv med akkurat samme dose av samme medisin, og bra befruktning med ICSI men lav/ingen med IVF, så her er det mye som kan skje underveis i forsøkene! Vi må bare gjøre det beste ut av det vi har å jobbe med, og i bunn og grunn holder det jo at det blir ETT bra embryo som fester seg helt til slutt :)

Så deilig med hele 10 egg og bedre manneprøve [emoji122][emoji3] måtte de spire og gro til de blir mangecellede og go [emoji173]

Håper det ja[emoji5][emoji5]

Har du hørt noe fra St.Olavs eller!?

Håper det ja[emoji5][emoji5]

Har du hørt noe fra St.Olavs eller!?
Nei, heldigvis ikke! [emoji4] Fikk telefon fra pssienthotellet tidligere i dag, de skulle ordne hotell i byen til oss siste natta siden de hadde fullt. Fikk hjertet i halsen når jeg så nummeret[emoji28] lever i håpet om at vi slipper å snakke med dem før innsett i morgen [emoji256]

Gikk tregt med meg også når jeg gikk på sprøyter[emoji53] Hvor lenge må du ta sprøyter tror du? Håper jeg ikke trenger så veldig lengeog at jeg kan ha uttak i uke 9[emoji4]

Håper egentlig på uttak uke 8, men antar det blir uke 9-10 ;)

Da har jeg hatt egguttak ! Fikk ut 7 stykker! Har fått beskjed fra sykehuset 2 ganger nå at sædprøven til mannen er helt normalt.(?)På hausken fikk vi beskjed om at den var så dårlig at vi hadde ca kun 2% sjanse for å bli gravid. Helt merkelig..
Gleder og gruer meg litt til tlf imorgen!!:)

Blødde nesten ingenting etter egguttaket men er begynt å blø endel nå.. er det normalt ? Og har vært helt sykt svimmel etter uttaket?..
dumt at sykehuset har tlf tid og ikke kan ringe dei før imorgen ;/

De ringte fra st.olavs litt over kl 15 med dårlige nyheter. 2 hadde ikke blitt befrukta og det siste hadde befrukta seg feil.
De skal diskurere journalen min i legegruppa før jeg får tilbakemelding om hva som skjer videre. Jaja, det var det forsøket. Lærer så lenge man lever.

Back
Topp