Gjorde det samme med cola. Folk trodde det var en form for drink ^^Annet tips på byen/party med drinker: Vann med isbiter og lime- folk tror det er GT![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det samme med cola. Folk trodde det var en form for drink ^^Annet tips på byen/party med drinker: Vann med isbiter og lime- folk tror det er GT![]()
Ja, det regnes som alkoholfritt. Er like mye alkohol i f.eks brød pga gjæren. Men det er fortsatt alkoholfritt brød [emoji6]Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg noe alkoholfrie øl sist helg og gikk for Hansa 0%, men bakpå boksen står jo det 0,5%. Er det da fortsatt greit å drikke?
Om ingen vet noe særlig om deg og sine vinvaner, så kan det jo være at du faktisk ikke liker vin da [emoji14] og heller vil ha et glass vann til maten eller noe?Skal også på jobbtur til fredag hvor vi blir servert mat og vin. Litt spent på åssen det skal gå.. [emoji14] får spørre servitøren om alkoholfritt, bare håpe på at ingen andre får det med seg
Om ingen vet noe særlig om deg og sine vinvaner, så kan det jo være at du faktisk ikke liker vin da [emoji14] og heller vil ha et glass vann til maten eller noe?
Haha ookei [emoji14] men da ble det litt verreDet er det som er litt dumt, de fra min jobb vet at jeg er veldig glad i vin haha![]()
Vanligvis er de fleste mest opptatt av segselv. Dere er ute så servitør sjenker? Ta imot, nipp til glasset uten å drikke når det skåles og drikk vannet. Blir ofte mer synlig av å få noe annet. Og hvis noen kommenterer at du har masse igjen sier du bare at det ble litt mye i all skravlinga eller noe. Selv når jeg drikker alkohol på sånne middager ender jeg opp med tre-fire glass etterhvert for jeg rekker ikke å tømme de. Og servitøren rydder jo bare bort de tomme (evnt avtal med servitør at han/hun rydder bort ditt også). Etter noen glass og folk er i farta får de ikke med seg slikt.Det er det som er litt dumt, de fra min jobb vet at jeg er veldig glad i vin haha![]()
Haha ookei [emoji14] men da ble det litt verre

De pleier å være flink til slikt, medmindre vinflaska står på bordet så man kan forsyne seg selv [emoji14]Ja hehe. Men får bare be servitøren om å være diskré, ordner seg sikkert..![]()
Vanligvis er de fleste mest opptatt av segselv. Dere er ute så servitør sjenker? Ta imot, nipp til glasset uten å drikke når det skåles og drikk vannet. Blir ofte mer synlig av å få noe annet. Og hvis noen kommenterer at du har masse igjen sier du bare at det ble litt mye i all skravlinga eller noe. Selv når jeg drikker alkohol på sånne middager ender jeg opp med tre-fire glass etterhvert for jeg rekker ikke å tømme de. Og servitøren rydder jo bare bort de tomme (evnt avtal med servitør at han/hun rydder bort ditt også). Etter noen glass og folk er i farta får de ikke med seg slikt.