Hva ønsker du deg til morsdagen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Markerer dere morsdag? På hvilken måte?

Hva ville du blitt glad for å få? Gir du noe til din egen mor?
 
Ja, her feires mors- og farsdagen med kort (som barna har laget)og selvvalgt kake som bakes sammen med barna[emoji173] Kan og gi gave om jeg eller mannen trenger/ønsker noe. Og blomster har jeg også fått
 
Sove lenge. (sju?)

Kort som ungene lager

Ungene lager kort til bestemødre også, også gir vi en liten gave, bok etc gjerne i samarbeid med søsken (altså min bror til mamma og mannens søstre til svigermor)

Vi feirer med kake også, gjerne hos mamma.
 
Tenkte jeg skulle lage en fin kake til min mamma til helgen[emoji5] ellers håper jeg på å få sove lenge og at gubben ikke er grinete og lager frokost og middag! Men kjenner jeg han rett, har han ingen aning om at det er verken morsdag eller valentines snart:p
 
Feirer alltid dagen med mamma og hun får også gave.

I år er vi på fjellet, håper jeg våkner til favorittfrokosten min og mange nuss:)
 
Ønsker meg frokost på sengen:)

Pleier å invitere mamma på en koselig lunch bare vi to
 
Ønsker å få sove lenge og tegninger av barna[emoji4]
 
Sender blomster t mamma




Selv ønsker jeg meg dette og har sagt i fra på forhånd.
6e32e9a2b5117b4afca7919adeb0b789.jpg
d3aabf6beb6ab0f4d34278537c4ca7e2.jpg
dad6946f718331d13f576f9fd5ce0b63.jpg
 
Dette blir min første morsdag, så håper på litt ekstra oppmerksomhet og en bukett roser ;)
 
Ønsker meg tegning fra snuppa, og at jeg får sove lenge :)
 
image.png
Ønskar meg desse :p. Haha gav mannen en hint.

Men eg kjøpe de till min søster idag :);).
Syns hon førtjænar det verkligen . Hørde en samtale mellan henne och hennes sønn på 9 år som har fått en sykdom och må igjen lysebehandlig och hela pakken.
Så sier han MAMMA JAG ÆLSKAR DEG JÆTTE MYCKET DU ER DE BÆSTA SOM FINNS :(. De 2 har ett sånt specielt bånd mellan varandra. Så tenkte jag de passade de så bra.
 
Har aldri opplevd at man får ønske seg noe til morsdagen :p blir glad om jeg får en oppmerksomhet. :)
 
Får nok en gratulasjon og noen tegninger. Håper alltid noen overrasker med kake [emoji14] Må vel kjøpe den selv gitt haha
 
Har kjøpt blomster til mamma ♡ Men denne gang er hu bortreist.
 
Back
Topp