Hva ønsker du deg til morsdagen?

Vi har dåp og feirer bursdagen til storebror i samband med maten etterpå, så jeg tror det blir liten fokus på morsdag i år :)
Men til vanlig pleier vi å kjøpe blomster å gå til svigers på kaffe. Samboer har også ordnet noen liten ting til meg fra sønnen som jeg får med kaffe på sengen på morgonen :)
 
Vi markerer med en gave og en dag med kvalitetstid :) Ifjor fikk jeg nye skistaver hos kjæresten og sønnen :) I år ønsket jeg meg ny termokopp, og mister pokerfjes som som jeg bor sammen med har allerede vist meg den :p Men sa til han at han kunne pakke den vekk igjen, så kan han og sønnen overraske meg i helgen :p Så kan vi pakke sekken og dra på skitur sammen og feire det slik :)

Jeg husker faktisk ikke om jeg pleier gi gave til mamma, så har tenkt på om vi skulle kjøpt gavekort på massasje til både mamma og svigermor :)
 
Har ikke markert den for meg selv enda, blir min tredje morsdag :)
Mamma'n min får en liten gave, og vi spiser gjerne litt kake hjemme hos henne.

I år kunne jeg tenkt meg litt fri til å sove et par timer ekstra om morgenen ;)
 
Siden lille er for liten til å lage noe på egenhånd, ønsker jeg meg kun kvalitetes tid med henne. Morsdag for meg handler om å bli satt pris på av barna, ikke å få store gaver. Men gleder meg stort til evt den dagen lille f.eks tegner sin første morsdags tegning[emoji173]
 
Siden det er min første morsdag håper jeg mannen husker det, men det blir nok ikke markert så veldig nei..
 
Ønsker meg ikke noe høyt men stille for meg selv ønsker jeg å sove lenge og kanskje en kopp kaffe på senga. En liten oppmerksomhet i det minste. Morsdag og sånt er dager her hjemme hvor vi ikke ønsker oss noe men håper at den andre parten husker på det :p
 
Ungene lager kort i hhv bhg og Sfo så jeg vet at jeg får det i alle fall. Om jeg vil kan yngste lage kruseduller på et kort også :) det får mannen organisere, så vi får se.
 
I grunn ingenting. Ungene er så små enda. En fin og koselig dag holder i massevis:) sender en bukett til min mor og tegning fra ungene
 
Vi gjør noe koselig. Mannen er bortreist da, så kommer nok til å lage vaffler eller bake kake med ungene.
 
Hos oss pleier lillegull å lage kort til bestemor (min mor) i barnehagen, men nå på skolen, og sender det avgårde med blomster på døren siden hun bor et stykke unna.
Og for meg farmor og tantene så samles vi på en felles middag med kake og masse kort og smågaver barna har laget i barnehagen og på skolen
 
Lille er fortsatt i magen så forventer jo ingenting, men hadde blitt veldig glad om mannen kjøpte en blomst eller noe :) Jeg gir alltid gave til min mamma :)
 
Back
Topp