Symptom tråd

Husk å drikke masse vann, og spis mye fiber. Jeg spiser havregrynsgrøt hver dag, og det hjelper. Mye frukt og grønnsaker er også bra :)
Ja, jeg har ikke vært så god på det med drikkinga. Har drukket mye i går og i dag og har tenkt til å fortsette med det. Jeg spiser havregrynsgrøt hver kveld jeg også, og frukt så det tyter ut ørene mine. Spiser flere skiver grovt brød om dagen og har til og med stappet salaten full av linfrø. Ingenting hjelper. Ikke trening heller [emoji43]

7+4 i dag
-Trøtt
-Kvalm som bare søren
-sensitiv luktesans (klarer ikke lukta av bl.a. Popkorn)
-doflying
-Ømme pupper

Ja, jeg har ikke vært så god på det med drikkinga. Har drukket mye i går og i dag og har tenkt til å fortsette med det. Jeg spiser havregrynsgrøt hver kveld jeg også, og frukt så det tyter ut ørene mine. Spiser flere skiver grovt brød om dagen og har til og med stappet salaten full av linfrø. Ingenting hjelper. Ikke trening heller [emoji43]

Hvis du får i deg mye fiber, må du også drikke mye vann for at det skal hjelpe. Drikker du for lite vann, virker det mot sin hensikt og du får bare tregere mage.

Hvis du får i deg mye fiber, må du også drikke mye vann for at det skal hjelpe. Drikker du for lite vann, virker det mot sin hensikt og du får bare tregere mage.
Jeg drikker 2 liter vann hver dag nå, så det burde være nok..

Men jeg har ikke vært flink fram til nå, så det er vel derfor. Har kjøpt miniklyster nå. Eneste som kan bidra til å ordne opp nå tror jeg [emoji85] så får jeg fortsette å være flink med væskeinntaket etterpå så jeg slipper dette igjen [emoji43]

Last edited:
Her har trøttheten og kvalmen avtatt. Er 11 uker i morgen, men ingen tvil om at hormonene er på et høyt nivå!! Begynte å hylgrine hos TANNlegen fordi han spurte om jeg hadde mye å tenke på om dagen. Ikke klarte jeg å slutte å gråte heller. Lo og gråt samtidig i 10 minutter før jeg reiste derifra - ekstremt flau. Heldigvis ett år til jeg skal dit igjen [emoji15]

Back
Topp