Symptom tråd

Blir fort irritert, og til tider veldig svimmel. Småkvalm av og på igjennom dagen, men kan ikke klage så mye på den fronten. 9+4 i dag :-)

7+5 i dag.
-småkvalm hele tida.
-Ikke matlyst, bortsett fra frukt!
-Må tisse ofte.
-Tørst alltid.
-Emosjonell.
-Trøtt, spesielt mellom 12 og 20.
-Vond korsrygg.
-Klarer ikke sjokolade.
-Sensitiv på lukt.

Last edited:
Sterke murringer, luft i magen og treg mage..

Jeg er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det blir verre og verre utover dagen, og når jeg skal pusse tenner om kvelden vrenger magen seg. 8+5. Jeg gleeeeder meg til det roer seg (jeg håper det roer seg!!).

Også har jeg lagt på meg. Jeg har aldri hatt spesielt mye magefett, det har alltid satt seg på rumpa. Men nå buler magen ut. Den er vel full av gass...

Sover dårlig for tida, både sliter med å sovne og våkner om natta og er lenge våken. Legger meg omtrent som før og er sykt trøtt om morgenen. Blæh :(

Skjønner hvordan du har det...
har ikkje hatt noen problemer med søvn etter at eg fikk førstemann. Sovner raskt og sover tungt - lært meg at man må sove mens man kan ;) Men dei siste to ukene har vært lange pga lite søvn. Våkner flere ganger og ligger våken, sliter med å sovne, må på do, vondt om det er for lenge siden eg var på do osv. Blir gal! :P

Samma her.... Og så forstoppet at det snart tyter ut av ørene mine [emoji85]
Har du prøvd å ta noe for forstoppelsen? Fikk tips av legekontoret om dulphalac når jeg var forstoppa for nesten 2 uker siden. Funker, men får dessverre litt mer luftsmerter av den.. Men er jo ikke godt når det er like før tarmene sprekker heller [emoji12]

Er så trøtt så trøtt
Og blir fort svimmel og kvalm om jeg anstrenger meg. Må sove litt på sofaen hver ettermiddag/kveld. Men det hjelper. Føler meg utrolig bra etterpå. En liten stund hvertfall.
Sover dårligere på nettene. Det gjør forresten 3 åringen også for tiden [emoji17]
Hele tiden oppblåst, mest på kvelden.

Er utrolig kvalm hele tiden, blir verre for hver gang jeg prøver å spise. Men kjenner ingenting til trøtthet eller noe sånt.

Har du prøvd å ta noe for forstoppelsen? Fikk tips av legekontoret om dulphalac når jeg var forstoppa for nesten 2 uker siden. Funker, men får dessverre litt mer luftsmerter av den.. Men er jo ikke godt når det er like før tarmene sprekker heller [emoji12]
Jeg har innrømt overfor meg selv og legen i dag at jeg er nødt til å drikke mye mer. Jeg drikker jo nesten ikke i det hele tatt i løpet av dagen. Spiser sunt og masse fiber, men hjelper kanskje ikke så mye når jeg ikke drikker. Men jeg er IKKE TØRST!! Sukk... [emoji23] skal prøve det først. Fikk anbefalt laktulose av legen i dag hvis det ikke ble bedre av økt væskeinntak.. Men tusen takk for tips [emoji3] greit å ha noen alternativer hvis dette ikke blir bedre. Jeg er gal av dette allerede. Orker ikke dette i 30 uker til [emoji43][emoji43]

Jeg har innrømt overfor meg selv og legen i dag at jeg er nødt til å drikke mye mer. Jeg drikker jo nesten ikke i det hele tatt i løpet av dagen. Spiser sunt og masse fiber, men hjelper kanskje ikke så mye når jeg ikke drikker. Men jeg er IKKE TØRST!! Sukk... [emoji23] skal prøve det først. Fikk anbefalt laktulose av legen i dag hvis det ikke ble bedre av økt væskeinntak.. Men tusen takk for tips [emoji3] greit å ha noen alternativer hvis dette ikke blir bedre. Jeg er gal av dette allerede. Orker ikke dette i 30 uker til [emoji43][emoji43]
Har du sett på å bruke en app som minner deg på å drikke? Vet det er flere sånne du kan laste ned gratis.

Da er nok det med på å gjøre deg forstoppa ja.. Masse fiber og lite å drikke, blir fort murstein av slikt dessverre. Håpe det løser seg med med mer drikke [emoji4]
Jeg har vannflaske med meg over alt og tar små men ofte slurker. Jeg blir ofte mer kvalm av å bli tørst.
Hvis jeg ikke husker veldig feil er dulphalac laktulose

Back
Topp