September baby <3
Første møte med forumet
For kvalmen kan det hjelpe med ingefær-te [emoji4]
Takk, det skal eg prøve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For kvalmen kan det hjelpe med ingefær-te [emoji4]
Føler meg som et vandrende gassanlegg[emoji85]Sterke murringer, luft i magen og treg mage..
Sover dårlig for tida, både sliter med å sovne og våkner om natta og er lenge våken. Legger meg omtrent som før og er sykt trøtt om morgenen. Blæh![]()
Samma her.... Og så forstoppet at det snart tyter ut av ørene mine [emoji85]Nå er jeg så oppblåst at jeg flyr til værs som en ballong snarthahaha
Har du prøvd å ta noe for forstoppelsen? Fikk tips av legekontoret om dulphalac når jeg var forstoppa for nesten 2 uker siden. Funker, men får dessverre litt mer luftsmerter av den.. Men er jo ikke godt når det er like før tarmene sprekker heller [emoji12]Samma her.... Og så forstoppet at det snart tyter ut av ørene mine [emoji85]
Jeg har innrømt overfor meg selv og legen i dag at jeg er nødt til å drikke mye mer. Jeg drikker jo nesten ikke i det hele tatt i løpet av dagen. Spiser sunt og masse fiber, men hjelper kanskje ikke så mye når jeg ikke drikker. Men jeg er IKKE TØRST!! Sukk... [emoji23] skal prøve det først. Fikk anbefalt laktulose av legen i dag hvis det ikke ble bedre av økt væskeinntak.. Men tusen takk for tips [emoji3] greit å ha noen alternativer hvis dette ikke blir bedre. Jeg er gal av dette allerede. Orker ikke dette i 30 uker til [emoji43][emoji43]Har du prøvd å ta noe for forstoppelsen? Fikk tips av legekontoret om dulphalac når jeg var forstoppa for nesten 2 uker siden. Funker, men får dessverre litt mer luftsmerter av den.. Men er jo ikke godt når det er like før tarmene sprekker heller [emoji12]
Har du sett på å bruke en app som minner deg på å drikke? Vet det er flere sånne du kan laste ned gratis.Jeg har innrømt overfor meg selv og legen i dag at jeg er nødt til å drikke mye mer. Jeg drikker jo nesten ikke i det hele tatt i løpet av dagen. Spiser sunt og masse fiber, men hjelper kanskje ikke så mye når jeg ikke drikker. Men jeg er IKKE TØRST!! Sukk... [emoji23] skal prøve det først. Fikk anbefalt laktulose av legen i dag hvis det ikke ble bedre av økt væskeinntak.. Men tusen takk for tips [emoji3] greit å ha noen alternativer hvis dette ikke blir bedre. Jeg er gal av dette allerede. Orker ikke dette i 30 uker til [emoji43][emoji43]
Nei, det har jeg ikke. Smart [emoji3] takk! [emoji8]Har du sett på å bruke en app som minner deg på å drikke? Vet det er flere sånne du kan laste ned gratis.
Bare hyggelig. Viktig å drikke vettu [emoji6]Nei, det har jeg ikke. Smart [emoji3] takk! [emoji8]
Jeg har innrømt overfor meg selv og legen i dag at jeg er nødt til å drikke mye mer. Jeg drikker jo nesten ikke i det hele tatt i løpet av dagen. Spiser sunt og masse fiber, men hjelper kanskje ikke så mye når jeg ikke drikker. Men jeg er IKKE TØRST!! Sukk... [emoji23] skal prøve det først. Fikk anbefalt laktulose av legen i dag hvis det ikke ble bedre av økt væskeinntak.. Men tusen takk for tips [emoji3] greit å ha noen alternativer hvis dette ikke blir bedre. Jeg er gal av dette allerede. Orker ikke dette i 30 uker til [emoji43][emoji43]
Samma her.... Og så forstoppet at det snart tyter ut av ørene mine [emoji85]