♫ Skravletråd februar ♫

Hørtes ekstremt mye ut
Kjenner ingen som bruker så mye faktisj
Opp mot 100 000 ì egenandel på alpinlinje vgs (ikke privat skole) + utstyr og privat trening.
Det er jo de som virkelig satser på sporten, men syns den er kostbar i forhold til andre idretter åkke som.

Opp mot 100 000 ì egenandel på alpinlinje vgs (ikke privat skole) + utstyr og privat trening.
Det er jo de som virkelig satser på sporten, men syns den er kostbar i forhold til andre idretter åkke som.
På alpinlinje ja :)
Svømming er like dyrt

Ikke billig nei. Men her er det bare på gøy! Vi digger det hele gjengen. 6 åringen er blitt helt rå.
Idrettsglede er det viktigste har jeg blitt fortalt [emoji3]

Snorkende mannfolk er kjipt, vet om mer enn en som har blitt sendt på søvnklinikk og kommet hjem med pustemaskin mot snorkinga. Lager mye mindre bråk og de får utrolig mye bedre søvnkvalitet.

Takk for tips. :) Nevnte dette for mannen, får se om ikke han kontakter legen en dag, er litt slitsomt innimellom...

Se der ja, det tok dere lett

Vet ikke ennå
Må låne noe på ebib

Hva? Ebib? Finnes det et elektronisk bibliotek? :eek: Så jeg kan slippe å dra fysisk til biblioteket mer? Er koselig i blant, men ikke alltid jeg får tid, og gudene vet hvor mange ganger jeg har måttet forlenget lån på bøker! :P

Takk for tips. :) Nevnte dette for mannen, får se om ikke han kontakter legen en dag, er litt slitsomt innimellom...
Er faktisk han som har mest å tjene på å skaffe seg en sånn søvn-puste-maskin om han trenger det. En kompis av meg fikk redusert søvnbehovet ditt fra 13 til 6 timer om natta med en sånn maskin [emoji6]

Go'morn :) Ja sovnet til slutt, selv om det ble over kl 2 :woot: Og sovet utrolig godt :)

Det blir å lage et album "bare fordi" :) Har jo noen tusen bilder å velge mellom så tar litt tid å velge ut noen som er fine nok :D

Her våknet jeg rett før kl 10, og mannen litt etter. Godt for han å sove ut når det er helg, ikke noe kjekt å stå opp kl 6 hver morgen ellers :) Håper dere har like flott vær som oss og nyte søndagen :)

Oi! Du sovnet sent da, men bra du fikk sovet godt. :)

Hørtes veldig koselig ut at dere lager album. Blir sikkert satt veldig stor pris på. Vet med meg selv, at jeg hadde sikkert begynt å grine hadde noen gjort det for meg. :shy:

Savner den tiden litt, da vi fikk bildene når vi hadde fremkalt dem. Alltid spennende å se hvordan de ble. :P

Vi hadde en nydelig dag, som planlagt. Skrev et annet innlegg om det samme til deg med maaange spm. ;)

Back
Topp