Gøteborg og Ullared ,vita sanar,tusenfryd sålangtNoen planer da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøteborg og Ullared ,vita sanar,tusenfryd sålangtNoen planer da?
Det er dyrt ja
Mhm er detGode på skravling
Legg ut bilder daChanel ,Guess og Michael kors
Opp mot 100 000 ì egenandel på alpinlinje vgs (ikke privat skole) + utstyr og privat trening.Hørtes ekstremt mye ut
Kjenner ingen som bruker så mye faktisj
Dere ogsåDu er jo rå!
Chanel ,Guess og Michael kors
På alpinlinje jaOpp mot 100 000 ì egenandel på alpinlinje vgs (ikke privat skole) + utstyr og privat trening.
Det er jo de som virkelig satser på sporten, men syns den er kostbar i forhold til andre idretter åkke som.
Venninna mi drev også med hestMåtte jo bytte ut dyrene etter hvert som jeg ble bedre og! Uff og uff....
Samar?Gøteborg og Ullared ,vita sanar,tusenfryd sålangt
Vi gjør hverandre god på skravlingPrøver hvertfall![]()
Idrettsglede er det viktigste har jeg blitt fortalt [emoji3]Ikke billig nei. Men her er det bare på gøy! Vi digger det hele gjengen. 6 åringen er blitt helt rå.
Snorkende mannfolk er kjipt, vet om mer enn en som har blitt sendt på søvnklinikk og kommet hjem med pustemaskin mot snorkinga. Lager mye mindre bråk og de får utrolig mye bedre søvnkvalitet.
Vet ikke ennå
Må låne noe på ebib
Det gjorde vi jaSe der ja, det tok dere lett
Er faktisk han som har mest å tjene på å skaffe seg en sånn søvn-puste-maskin om han trenger det. En kompis av meg fikk redusert søvnbehovet ditt fra 13 til 6 timer om natta med en sånn maskin [emoji6]Takk for tips.Nevnte dette for mannen, får se om ikke han kontakter legen en dag, er litt slitsomt innimellom...
Legg ut bilder da![]()
vita sanar er campingplass i SverigeSamar?
Fine planer
Go'mornJa sovnet til slutt, selv om det ble over kl 2
Og sovet utrolig godt
Det blir å lage et album "bare fordi"Har jo noen tusen bilder å velge mellom så tar litt tid å velge ut noen som er fine nok
Her våknet jeg rett før kl 10, og mannen litt etter. Godt for han å sove ut når det er helg, ikke noe kjekt å stå opp kl 6 hver morgen ellersHåper dere har like flott vær som oss og nyte søndagen
![]()