♫ Skravletråd februar ♫

Jeg får flashback til baksnakking på fb som førte til at vårt skjulte terminforum døde. Jeg var nær ved å forlate bv.

Følelsen bobler litt opp.
Jeg har hørt så mye om termingruppe på facebook- drama at jeg vet ikke om jeg tørr nærme meg det med det første [emoji3]
(Ingen spesifikke, bare generelt mye drama)

Krysser fingre for resultater [emoji4]
Fortsatt ikke

Med mindre man skal tolke det som at jenta på 13 mnd signaliserer potte når hun skal tisse. (ta i med tydelige stønn. Uten reelt å presse da, nesten aldri noe i bleia de gangene hun faktisk presterer mer enn vått i potta)

Jeg tror ikke hun er pottetrent enda, så jeg tipper noe er på vei med hun ikke får det ut.

Men helt ærlig.

Statistikk, tall og beregninger tror jeg at jeg tar en pause fra å kommentere noen mnd

Oi! Her var det skjedd ting når jeg har vært ute. Håper stemningen har roet seg [emoji13] jeg har alltid følt meg inkludert i denne tråden her. Selv nå når jeg kom tilbake etter å ha vært vekke ett år [emoji8]

Men helt ærlig.

Statistikk, tall og beregninger tror jeg at jeg tar en pause fra å kommentere noen mnd

Nei! Trenger en som oppdaterer meg på ting jeg ikke klarer følge med på selv [emoji13]

Oi! Her var det skjedd ting når jeg har vært ute. Håper stemningen har roet seg [emoji13] jeg har alltid følt meg inkludert i denne tråden her. Selv nå når jeg kom tilbake etter å ha vært vekke ett år [emoji8]
Godt det kommer positivt også , ❤

Hormonelle damer gir litt drama ;)
Sånn har det alltid vært

Og på plasser der det er bare damer, der blir det alltid drama. Merker det både på jobb og sen gang jeg drev aktivt i stallen.

Back
Topp