Kjæledyr❤

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Noen som har noen fine dyr som skal bli storebror eller søster?

Vi er begge oppvokst med dyr, men har ikke skaffet noen egne enda da vi er fosterhjem for en organisasjon!

Akkurat nå har vi en hannkatt som heter Bolla hos oss :happy:IMG_3704.jpg

Noen som har noen fine dyr som skal bli storebror eller søster?

Vi er begge oppvokst med dyr, men har ikke skaffet noen egne enda da vi er fosterhjem for en organisasjon!

Akkurat nå har vi en hannkatt som heter Bolla hos oss :happy:Vis vedlegget 218035
Så fin han er :)

Her har vi to puser. En omplasseringskatt og en attpåk(l)att :)IMG_20170201_115419.jpgIMG_20170107_202308.jpg

Så fine puser! <3
Her er det tre katter (en fra Dyrebeskyttelsen, en som var levert inn hos veterinær med den altfor kjente beskjeden at dersom den ikke får et hjem før kl..., og en vi fant forlatt i en stall da han var 4-5 uker gammel <3 ), og en fantastisk god schæfergutt som skal bli storebrødre igjen :D

En hel haug, faktisk! :laughing002
Ja, vi eier 6 stk, låner 2, men står totalt 16 stk hos oss [emoji6] jeg trener hester for andre [emoji6] så må etterhvert roe det litt ned igjen [emoji6]

7cc4b367c67a7ed31469b7b41014cdb1.jpg
30d19766c35341e8695386284bb77b09.jpg

Vi har 3 hunder som blir storesøsken [emoji3] 2 tisper på 13 uker og 2 år. Storebror er 4 år gammel [emoji7] Bildene er av tispene.

Jeg kan ri og kjøre de inn og trene de i dressur ridning evt mot utstilling [emoji5] om det sier deg noe [emoji6]
Absolutt, hehe :) Høres spennende ut! Jeg for min del har alltid elsket hester, men er samtidig redd for dem, så egner meg absolutt ikke til innridning eller noe i den duren :D De gode, trauste er de jeg koser meg med ;)

Absolutt, hehe :) Høres spennende ut! Jeg for min del har alltid elsket hester, men er samtidig redd for dem, så egner meg absolutt ikke til innridning eller noe i den duren :D De gode, trauste er de jeg koser meg med ;)
Jeg synes det er veldig spennede [emoji1] og ikke minst gøy [emoji5] men kjente sist at jeg ble litt småspent når jeg red hester jeg ikke kjente så godt når magen begynte å komme.. så blir nok å kun ri de hestene jeg er kjent med denne gangen også når magen kommer

Jeg synes det er veldig spennede [emoji1] og ikke minst gøy [emoji5] men kjente sist at jeg ble litt småspent når jeg red hester jeg ikke kjente så godt når magen begynte å komme.. så blir nok å kun ri de hestene jeg er kjent med denne gangen også når magen kommer
Forståelig :) Det er jo tross alt store dyr og mye krefter :)

Forståelig :) Det er jo tross alt store dyr og mye krefter :)
Ja, så absolutt [emoji5] ridde til og med 2 dager før fødselen startetpå min hest sist. Og startet det siste stevnet når jeg var 7 mnd påvei[emoji6] vet ikke om jeg holder på så lenge nå.. det får tiden vise [emoji5]

Ja, så absolutt [emoji5] ridde til og med 2 dager før fødselen startetpå min hest sist. Og startet det siste stevnet når jeg var 7 mnd påvei[emoji6] vet ikke om jeg holder på så lenge nå.. det får tiden vise [emoji5]
Hoho, da holdt du det gående lenge, ja :) En får ta en dag av gangen og se hvorf lenge det går nå :p

Hoho, da holdt du det gående lenge, ja :) En får ta en dag av gangen og se hvorf lenge det går nå :p
Ja, hildt det gående lenge, men vet ikke hvor elegant det så ut på slutten [emoji23][emoji23]

Back
Topp