Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin han erNoen som har noen fine dyr som skal bli storebror eller søster?
Vi er begge oppvokst med dyr, men har ikke skaffet noen egne enda da vi er fosterhjem for en organisasjon!
Akkurat nå har vi en hannkatt som heter Bolla hos ossVis vedlegget 218035

En hel haug, faktisk!Vi har 2 katter, 1 hund og hel haug med hester [emoji23][emoji6]

Ja, vi eier 6 stk, låner 2, men står totalt 16 stk hos oss [emoji6] jeg trener hester for andre [emoji6] så må etterhvert roe det litt ned igjen [emoji6]En hel haug, faktisk!![]()
SkjønnerJa, vi eier 6 stk, låner 2, men står totalt 16 stk hos oss [emoji6] jeg trener hester for andre [emoji6] så må etterhvert roe det litt ned igjen [emoji6]
Jeg kan ri og kjøre de inn og trene de i dressur ridning evt mot utstilling [emoji5] om det sier deg noe [emoji6]SkjønnerHva slags trening driver du med?
![]()
Absolutt, heheJeg kan ri og kjøre de inn og trene de i dressur ridning evt mot utstilling [emoji5] om det sier deg noe [emoji6]
Jeg synes det er veldig spennede [emoji1] og ikke minst gøy [emoji5] men kjente sist at jeg ble litt småspent når jeg red hester jeg ikke kjente så godt når magen begynte å komme.. så blir nok å kun ri de hestene jeg er kjent med denne gangen også når magen kommerAbsolutt, heheHøres spennende ut! Jeg for min del har alltid elsket hester, men er samtidig redd for dem, så egner meg absolutt ikke til innridning eller noe i den duren
De gode, trauste er de jeg koser meg med
![]()
ForståeligJeg synes det er veldig spennede [emoji1] og ikke minst gøy [emoji5] men kjente sist at jeg ble litt småspent når jeg red hester jeg ikke kjente så godt når magen begynte å komme.. så blir nok å kun ri de hestene jeg er kjent med denne gangen også når magen kommer
Ja, så absolutt [emoji5] ridde til og med 2 dager før fødselen startetpå min hest sist. Og startet det siste stevnet når jeg var 7 mnd påvei[emoji6] vet ikke om jeg holder på så lenge nå.. det får tiden vise [emoji5]ForståeligDet er jo tross alt store dyr og mye krefter
![]()
Hva er dette for en rase? [emoji4]![]()
Vi har denne bassen [emoji4]
[emoji173]Vi får kongrpuddelvalp til sommeren. Den vi hadde døde nå i høst, og vi savner veldig å ha hund![]()
Hoho, da holdt du det gående lenge, jaJa, så absolutt [emoji5] ridde til og med 2 dager før fødselen startetpå min hest sist. Og startet det siste stevnet når jeg var 7 mnd påvei[emoji6] vet ikke om jeg holder på så lenge nå.. det får tiden vise [emoji5]
Ja, hildt det gående lenge, men vet ikke hvor elegant det så ut på slutten [emoji23][emoji23]Hoho, da holdt du det gående lenge, jaEn får ta en dag av gangen og se hvorf lenge det går nå
![]()