Det er kjedeligNår ungen kommer hjem.. Og har slått av biter av tennene :/
Fikk sms om at hun hadde slått seg, og at de ikke kunne se noe skader - men.. Små biter fra 3 av tennene, hvor den ene iser noe fryktelig :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjedeligNår ungen kommer hjem.. Og har slått av biter av tennene :/
Fikk sms om at hun hadde slått seg, og at de ikke kunne se noe skader - men.. Små biter fra 3 av tennene, hvor den ene iser noe fryktelig :/
Så bra for den indrefileten vil jeg ha helt for meg selvDe tre-fire første gangene klarte ikke hjernen lese biff [emoji14] Det forsvant bare.
Så fine navnSå braja det har vi
Sander og Theodor![]()
Hehe...Hvordan smaker asbergers?
(klarte ikke dy meg....)
Skjønner jeg godt. Veldig glad i biff selv, men ikke helt det samme nå som jeg må ha det tørrstekt [emoji14]Så bra for den indrefileten vil jeg ha helt for meg selv![]()
Ja det er detVår heter også TheodorSander er kjempefint det og!
Nydelige navn!![]()
Takk takkSå fine navn
SlettetSkjønner jeg godt. Veldig glad i biff selv, men ikke helt det samme nå som jeg må ha det tørrstekt [emoji14]
Det fins måter som gjør at gravide kan spise vanlig biff......
Toxoplasmose (eller hvordan det nå skrives er en parasitt som dør ved frysing.
Frys ned kjøttet til minst -20 grader og lan den være frossen i minst 3 døgn.
Listeria er en bakterie som tåler frysing, men den lever bare på overflaten av kjøttet.
Så dersom du fryser neo kjøttet først og så passer på at kjøttet få en ordentlig stekeskorpe over det hele, også på sidene kan det spises selv om den ikke er gjennomstekt
Nå ble jeg brått veldig usikker.Seriøst..? Lever ikke listeria i selve kjøttet..? Tenkte det var i selve kjøttet jeg.. Vet det står at det er sliceprosessen kjøtt kan bli smittet, men tenkte kanskje det gikk inn i kjøttet jeg [emoji28]
Uff, fikk en tlf hjemmefra hvor lillemor gråt og ropte på mamma, da kom skyllebøtta gitt! Tømt meg helt for tårer jeg nå
Når ungen kommer hjem.. Og har slått av biter av tennene :/
Stakkars baby, håper magen er bedre nå. Og at dere fikk litt etterlengtet søvn begge to!
Kos deg massePå vei til latter nå. Sitter på bussen og tripper med føttene! Gleder meg som en unge! Ønsker dere alle en fin fredagskveld![]()
Ringte dem med en gang hun kom hjem, og jeg hadde fått sett litt. Tenkte egentlig prøve ut arbeidsevnen min fra mandag, men.. Gav beskjed samtidig at jeg heller fulgte henne på mandag (jobber egentlig selv på tannklinikken).
Regner med det må legges lakk eller fylling på den ene tannen som er vond i alle fall.
Hun sov nesten 3 timer! Jeg fikk 1t på øye, slappet av i senga en stund, og så vasket jeg på storebror sitt rom.
Tannhelseassistent i offentlige her.. Ringte jobben så snart jeg hadde fått undersøkt henne selv med speil og sonde.. Har dårlig lys, da, så fikk ikke sett hvor langt det gikk på 31, men mulig dentineksponering på baksiden der. Fikk bare såvidt kjenne og se, siden det iste sånn.. På 21 og 41 er det bare fliker av emaljen, men.. Ser for meg at hun vil få lagt fyllinger der etterhvert, i alle fall i overkjeven.. Og sånne små fyllinger i front kan jo fort falle ut noen ganger opp gjennom, så ser for meg at hun KAN komme til å bli plaget med det senere.. :/Få det registrert m en gang! Jobber med dette og det er viktig. Tilfelle det skulle skje noe i voksen alder, da vil det bli dekt av HELFO.
Haha. Du fikk svar uansett da [emoji14]Leste denne nå, så da regner jeg med du kan alt![]()
Tja.. Vet ikke om jeg får smakt så hardt på den aspergersen da [emoji23]