Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeg har fått positiv el strimmel og kun høy på monitoren.
Tester med strimler i tillegg da :p føler på meg at eggløsning nemlig er idag av en eller annen grunnn. aldri kjent noe til den før. men har litt sånn mensmurring aktig trykk over eggstokkene... syns strekene på testen til monitoren var like sterke idag nemlig også. men fremdeles sto der bare høy og at LH økning enda ikke var oppdaget.
 
M
ImageUploadedByBV Forum1485710141.995480.jpg

Monitoren viste høy i formiddag uten oppdaget LH stigning. Nå fikk jeg denne. Er vell positiv strimmel og digital?
 
Er positiv det der ja :)
Ja bare følte på meg det var noe.. rart siden jeg aldri har El-smerter til vanlig.. men klager ikke :p da blir det happy humping på mannen i noen dager fremover :p haha... Håper det klaffer denne PP. Koset oss annenhverdag frem til nå fra CD10 ca :p
 
ImageUploadedByBV Forum1485766976.024838.jpg

Hvordan bør vi kjøre løpet nå? [emoji13] kosa oss igår kveld. Tenker kanskje en runde i formiddag siden gubben er up for IT [emoji13] og svømmerne hans er visstnok superdyktige :p
 
Da har jeg fått fire pakker med tester til monitoren i posten i dag! [emoji3] så nå skal tr bare komme så jeg kan begynne å tisse på pinner om ikke lenge! satser på at det klaffer innen jeg er tom! Selv om jeg har eggløsning hver mnd så har jeg bare mulighet til å bli gravid annenhver, og vi vet ikke hvilke [emoji13]
 
Da har jeg fått fire pakker med tester til monitoren i posten i dag! [emoji3] så nå skal tr bare komme så jeg kan begynne å tisse på pinner om ikke lenge! satser på at det klaffer innen jeg er tom! Selv om jeg har eggløsning hver mnd så har jeg bare mulighet til å bli gravid annenhver, og vi vet ikke hvilke [emoji13]

Lykke til :D jeg er blitt supergla i monitoren min, og syns den er så enkel å bruke :D Hvorfor har dere bare mulighet annenhver mnd dersom du har EL hver mnd ? :p trenger ikke svare dersom du ikke vil altså :p
 
Lykke til :D jeg er blitt supergla i monitoren min, og syns den er så enkel å bruke :D Hvorfor har dere bare mulighet annenhver mnd dersom du har EL hver mnd ? [emoji14] trenger ikke svare dersom du ikke vil altså :p
Mangler høyre eggleder grunnet exu ifjor. De ville ikke ta eggstokken også siden de ikke vet hvordan den siste egglederen funker, så den ensomme fjotten på høyreside tror at alt er i orden [emoji4]
Jeg gleder meg til å få begynt med monitoren [emoji4]
 
Mangler høyre eggleder grunnet exu ifjor. De ville ikke ta eggstokken også siden de ikke vet hvordan den siste egglederen funker, så den ensomme fjotten på høyreside tror at alt er i orden [emoji4]
Jeg gleder meg til å få begynt med monitoren [emoji4]

Ååh, sånnsett.. Da skjønner jeg mer :) Håper dere finner fort ut av det :rolleyes: Og at det ikke byr på noe særlig problemer. har ei venninne som også måtte fjerne. De har ikke begynt prøvingen med å få barn enda, men legen sa til henne at det ikke var til noe hinder for å få barn :):Heartpink
 
Er det noen som har bilde av en test som slo ut på maks? Så nysgjerrig på hvordan strekene ser ut ;) har hatt høy nå i over en uke. Sikker på at jeg har EL selv om den ikke går helt til topps, første mnd jeg bruker den etter uheldigvis å slettet alt innholdet :p
 
Vanlig at man ikke skal teste på dag 2 med Max? Fikk Max i går å idag ble jeg ikke bedt om å teste?!?
 
Er det noen som har bilde av en test som slo ut på maks? Så nysgjerrig på hvordan strekene ser ut ;) har hatt høy nå i over en uke. Sikker på at jeg har EL selv om den ikke går helt til topps, første mnd jeg bruker den etter uheldigvis å slettet alt innholdet :p

Her er min som slo ut på Max igår
ImageUploadedByBV Forum1485858159.444218.jpg
ImageUploadedByBV Forum1485858168.948731.jpg
 
Vanlig at man ikke skal teste på dag 2 med Max? Fikk Max i går å idag ble jeg ikke bedt om å teste?!?

Når du har fått max, blir den ikke å spørre etter flere tester nei. Da har den gjort oppgaven sin :) Så da får du max i to dager også høy en dag også lav :)
 
Når du har fått max, blir den ikke å spørre etter flere tester nei. Da har den gjort oppgaven sin :) Så da får du max i to dager også høy en dag også lav :)

okei, så ingen flere tester denne PP da ? :p ny på dette så må bare spørre :joyful:laughing6
 
Nei, blir nok ikke flere tester denne pp :)
Bare begynne å telle dpo fra i morgen :) Vil tro el er idag da :)

Så snilt av deg å svare på alle nybegynner spørsmålene mine :p Spørs om jeg får lurt med meg gubben idag :p etter 1 runde på søndag og 2 runder igår :p haha ....
 
Så snilt av deg å svare på alle nybegynner spørsmålene mine :p Spørs om jeg får lurt med meg gubben idag :p etter 1 runde på søndag og 2 runder igår :p haha ....

Bare hyggelig det :) Haha, da har dere nå lagt godt med aksjer i alle fall :) ville kanskje prøvd å fått en runde i morgen i stedenfor i dag, da sæd lever flere dager :) så rundene i går dekker fint dagen idag, om mannen har gode sædceller ;)
 
Bare hyggelig det :) Haha, da har dere nå lagt godt med aksjer i alle fall :) ville kanskje prøvd å fått en runde i morgen i stedenfor i dag, da sæd lever flere dager :) så rundene i går dekker fint dagen idag, om mannen har gode sædceller ;)

Det har han heldigvis. Men hadde sikkerlige EL smerter på søndag og igår.. tror du eggløsning er idag da ? Idag har jeg ingen symptomer :p
 
Jeg hadde gjettet på at i dag var 1dpo
Jeg tror også det. Strimlene er negative, men monitoren sier jo max. men stoler ikke helt på det da den ikke har spurt etter test idag :p både strimler, og clearblue digital var negativ idag, forsåvidt igårkveld også. ( men positive igår formiddag ) så jeg tror igrunn også at jeg er 1DPO idag
 
Back
Topp