Hvilken dato?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Termin 20.2.. Mamma og storesøster fødte alle sine for tidlig, så tipper jeg følger strømmen der..

termin 23/2, håper snarest men tror overtid[emoji28]
har en stor gutt allerede 36+5![emoji106]

ble det fødsel i helgen?[emoji3]

Nei ble dessverre ikke det :( var tett før jeg ringte føden i går da jeg fikk rier/veldig kraftige kynnere når jeg var på kjøpesenteret. Kom hjem og skulle begynne og telle før jeg ringte inn, og da roet det seg.. men er tegn på at ting begynner og skje nå da :) broren min mener det kommer til og skje den 2. Har time med jm for stripping den dagen så får vente og se hva som skjer ;)

Nei ble dessverre ikke det :( var tett før jeg ringte føden i går da jeg fikk rier/veldig kraftige kynnere når jeg var på kjøpesenteret. Kom hjem og skulle begynne og telle før jeg ringte inn, og da roet det seg.. men er tegn på at ting begynner og skje nå da :) broren min mener det kommer til og skje den 2. Har time med jm for stripping den dagen så får vente og se hva som skjer ;)
så spennende!![emoji3] Du må ha masse lykke til.
jeg er 37+0 på Tirsdag, og skal til legen 37+6, håper JM kan se om det er noe modning da![emoji6]
forrige svangerskap fødte jeg 6 uker før termin, men har en følelse at jeg går over denne gangen (termin 23/2)!![emoji85]

Har termin 7/2. Noen uker siden tippa mannen min på 4/2, og jeg på 10/2. Likevel tror vi hun kommer når som helst, for slimproppen gikk sist mandag! [emoji38]

så spennende!![emoji3] Du må ha masse lykke til.
jeg er 37+0 på Tirsdag, og skal til legen 37+6, håper JM kan se om det er noe modning da![emoji6]
forrige svangerskap fødte jeg 6 uker før termin, men har en følelse at jeg går over denne gangen (termin 23/2)!![emoji85]

Ja nå kan hun godt komme snart :) 8 dager til termin, så kan vel egentlig skje når som helst nå :)
Var hos jm på tirsdag når jeg var 38+3, men da ville hun ikke sjekke før denne uka.. vil tro jeg er moden siden både jm og føden sier jeg har hatt mye modningstegn.. var en tur innom føden på onsdag pga lite liv.. alt var flott og det var en del små utslag på rietelleren, så de trodde jeg kom til og komme tilbake i løpet av den natta, men virker som lille snuppa i magen er litt av et stabeis som ikke vil ut ennå :p

Så spennende da :) blir nok ikke overtid på deg om du fødte tidlig sist ;)

Termin 14 februar :) fødselen begynte 5 dager før. Ble satt i gang etterhvert fordi fødselen stoppet opp så snuppa kom 3 dager før. Men fødselen gikk veldig bra forde :) håper det går litt fortere den gangen her. Hehe

Back
Topp