Hvilken dato?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Når har du termin, og når tror du selv at babyen kommer? ;)

Termin neste fredag 03.02, men må minne meg selv på at det kan skje "når som helst". :p
Regner med at det går noen dager over siden jeg er førstegangs, og da håper jeg nesten hu venter til over helgen i hvert fall. :D

Har termin den 14.❤var laaaaangt på overtid sist....er lov å håpe at hun kommer før nå:-)

Termin 28. februar, men for min del kan hun gjerne komme når som helst etter uke 37 :p Førstemann kom 9 dager før og andremann kom 2 dager etter, så jeg håper sistemann ikke bestemmer seg for å komme enda senere :p

Termin 31.1, håper på fødsel i løpet av neste uke, men mistenker at jeg vil gå en del over termin...

Termin 23.02. Håper på samme som min mor, en dag før :)

Termin 23.02, men håper mini kommer før det :)

Har termin 15 feb, men vet jente kommer den 7 feb. Skal kesiersnitt [emoji2][emoji2]

Termin 9.feb men storesøster kom 12 dager før så håper hu her kommer litt før hun og.. steinklar og drittlei av å gå gravid :P

Termin 8. februar, klarer ikke å bestemme meg for hva magefølelsen sier. Førstemann kom dagen etter termin. Satser på før termin med denne ;)

Jeg hadde termin 8.1.17, trodde hun ville komme 9.1.17 men hun kom 6.1.17 :)

Ops.. feil termingruppe [emoji14]

Last edited:
Skal ha planlagt ks 23.februar, men har en følelse av at hun kan komme enda tidligere så vi får se ;)

Back
Topp