Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det burde jeg jo ha skrevetTenker du vevd sjal?
Er det første som du skal bære?Jeg har akkurat kjøpt et brukt caboo close carrier, elastisk sjal. Det er en nøytral beige farge, kjempefint, gleder meg til å bruke det![]()
Har du ett nærmere bilde av det nederste i den bunken med 3 sjal?Har bare vevde nå selv [emoji4] kan legge ut web-bilder/ikke-bærebilder av de jeg har. Kanskje ikke så nøytrale
Vis vedlegget 217069Vis vedlegget 217072Vis vedlegget 217071
Har du ett nærmere bilde av det nederste i den bunken med 3 sjal?
Veldig fine sjal![]()
Trur ikke jeg har lagt merke til det på kjøp og salg siden, men så føler jeg at det er så sinnsykt mange sjal der at det kan være vanskelig å se alle. Hvordan er det å bruke? Har du bært "større" barn i det? Min er 1,5 år og 10 kg, så må ha ett som holder en stund.https://www.risaroo.com/online-store/!/Exclusive-Always/p/59371330/category=19690052
Det er dette. Utsolgt her, men ser det stadig vekk på kjøp og salg bæretøy gruppa på Facebook![]()
Ok det er litt greit å vite, har ett babysabye 100% bomull som jeg bærer han i enkel ryggsekk uten problemer. Har det i 6'er og har haler ned i bakken[emoji23]Ja, min er 11,5kg og jeg har en 7'er. Så bruker det i flerlagsknyttinger. Det er veldig avlastende, til tross for at det er 100 % bomull.
Ok det er litt greit å vite, har ett babysabye 100% bomull som jeg bærer han i enkel ryggsekk uten problemer. Har det i 6'er og har haler ned i bakken[emoji23]
Det er jo ganske mange sjal å sjekke ut også da Hehe men for min del ønsker jeg sjal som jeg kan bruke på vikingmarkeder også, for jeg har ikke økonomi til å ha egne sjal til akkurat det...Ja, foretrekker en 3/4 med silke/ull/bomull for enkel ryggsekk![]()
Det er jo ganske mange sjal å sjekke ut også da Hehe men for min del ønsker jeg sjal som jeg kan bruke på vikingmarkeder også, for jeg har ikke økonomi til å ha egne sjal til akkurat det...
Jeg prøvde å bære min første i babybjorn, det funket ikke... så vi prøver pånytt, med nytt barn og ny løsningEr det første som du skal bære?![]()
Er det tykt? Jeg har ett ellevill sjal, var veldig fornøyd med det helt til jeg kjøpte babysabye sjalet, og da syntes ellevill sjalet ble så tykt og klumpete å knyte[emoji23]Jeg liker det ofte skikkelig kjedelig, og er utrolig fornøyd med dette: http://www.ellevill.com/en/products/jade-fog-
Liker det så godt at jeg vurderer å kjøpe et kortere i samme gråfarge, for de gangene jeg trenger noe raskere. Ellers har jeg et glorete regnbuesjal også, men det var vel ikke helt det du ville se?
Ja, det er tykt, men blir veldig mykt. Jeg knyter det helt ute på skråendene, og da blir det ikke klumpete synes jeg, men det er vel hva du sammenligner med. Jeg bærer en del i meitai, og da får jeg lange irriternde ender på knuten, sikkert derfor jeg synes ellevill sjalet får så pene knuter. Egentlig er det noe herk å stramme da.Er det tykt? Jeg har ett ellevill sjal, var veldig fornøyd med det helt til jeg kjøpte babysabye sjalet, og da syntes ellevill sjalet ble så tykt og klumpete å knyte[emoji23]
Ser gjerne regnbuesjalet ditt også![]()
Little frog, anbefales ikke: http://littlefrog.shop/product-eng-2559-Little-Frog-Woven-wrap-Sandy-Agate-II-3-2-m.html