Bæresjal eller sele

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som har lyst til å vise frem bæretøyet sitt? Har lyst på nytt sjal, men liker ikke så mye farger og mønster (jeg blir ukomfortabel med slikt) så vil se hva andre har :)

Jeg har akkurat kjøpt et brukt caboo close carrier, elastisk sjal. Det er en nøytral beige farge, kjempefint, gleder meg til å bruke det :)

Hehe ja det burde jeg jo ha skrevet
Men ser gjerne hva folk har selv om min har vokst ut av elastisk da :)
[emoji12]

Har bare vevde nå selv [emoji4] kan legge ut web-bilder/ikke-bærebilder av de jeg har. Kanskje ikke så nøytrale ;)

ImageUploadedByBV Forum1485536302.171145.jpgImageUploadedByBV Forum1485536385.647055.jpgImageUploadedByBV Forum1485536337.002484.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1485536323.165421.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1485536323.165421.jpg
    110,9 KB · Visninger: 40
https://www.risaroo.com/online-store/!/Exclusive-Always/p/59371330/category=19690052

Det er dette. Utsolgt her, men ser det stadig vekk på kjøp og salg bæretøy gruppa på Facebook :)
Trur ikke jeg har lagt merke til det på kjøp og salg siden, men så føler jeg at det er så sinnsykt mange sjal der at det kan være vanskelig å se alle. Hvordan er det å bruke? Har du bært "større" barn i det? Min er 1,5 år og 10 kg, så må ha ett som holder en stund.

Ja, min er 11,5kg og jeg har en 7'er. Så bruker det i flerlagsknyttinger. Det er veldig avlastende, til tross for at det er 100 % bomull.

Vi har Ergobaby 360 black camel. :)
Superfornøyd! :)

Ja, min er 11,5kg og jeg har en 7'er. Så bruker det i flerlagsknyttinger. Det er veldig avlastende, til tross for at det er 100 % bomull.
Ok det er litt greit å vite, har ett babysabye 100% bomull som jeg bærer han i enkel ryggsekk uten problemer. Har det i 6'er og har haler ned i bakken[emoji23]

Ja, foretrekker en 3/4 med silke/ull/bomull for enkel ryggsekk :)
Det er jo ganske mange sjal å sjekke ut også da Hehe men for min del ønsker jeg sjal som jeg kan bruke på vikingmarkeder også, for jeg har ikke økonomi til å ha egne sjal til akkurat det...

Er det første som du skal bære? :)
Jeg prøvde å bære min første i babybjorn, det funket ikke... så vi prøver pånytt, med nytt barn og ny løsning :)

Jeg liker det ofte skikkelig kjedelig, og er utrolig fornøyd med dette: http://www.ellevill.com/en/products/jade-fog-

Liker det så godt at jeg vurderer å kjøpe et kortere i samme gråfarge, for de gangene jeg trenger noe raskere. Ellers har jeg et glorete regnbuesjal også, men det var vel ikke helt det du ville se?

Jeg liker det ofte skikkelig kjedelig, og er utrolig fornøyd med dette: http://www.ellevill.com/en/products/jade-fog-

Liker det så godt at jeg vurderer å kjøpe et kortere i samme gråfarge, for de gangene jeg trenger noe raskere. Ellers har jeg et glorete regnbuesjal også, men det var vel ikke helt det du ville se?
Er det tykt? Jeg har ett ellevill sjal, var veldig fornøyd med det helt til jeg kjøpte babysabye sjalet, og da syntes ellevill sjalet ble så tykt og klumpete å knyte[emoji23]

Ser gjerne regnbuesjalet ditt også :)

Hva med et prima (gamle indio) med hemp? Jeg har et i natural og bærer lett pjokken på 11 kg i enkel ryggsekk :) ellers har jeg et baie Tortoise i 100 % bomull. Har flere også men begge disse vil fint kunne brukes på vikingfestivaler osv :)

Er det tykt? Jeg har ett ellevill sjal, var veldig fornøyd med det helt til jeg kjøpte babysabye sjalet, og da syntes ellevill sjalet ble så tykt og klumpete å knyte[emoji23]

Ser gjerne regnbuesjalet ditt også :)
Ja, det er tykt, men blir veldig mykt. Jeg knyter det helt ute på skråendene, og da blir det ikke klumpete synes jeg, men det er vel hva du sammenligner med. Jeg bærer en del i meitai, og da får jeg lange irriternde ender på knuten, sikkert derfor jeg synes ellevill sjalet får så pene knuter. Egentlig er det noe herk å stramme da. :p Men når det først er på plass, så sitter det støpt på lange turer, siger aldri. Beste bæredingsen jeg har.

Regnbuesjalet kjøpte jeg på impuls da jeg ville ha noe fargerikt i sommer. Det er ikke godt å bære i, må etterstrammes hele tiden, og ungen blir liggende dårlig når hun sovner. Tungt og ubehagelig å bære i. Men jeg bruker det likevel om jeg er i humør til farger. :hilarious: Little frog, anbefales ikke: http://littlefrog.shop/product-eng-2559-Little-Frog-Woven-wrap-Sandy-Agate-II-3-2-m.html

Back
Topp