Cb digital

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Når viste den 2-3 og 3+?

Tok en digital 11dpo som da viste 1-2. Klør i fingrene etter å ta ny for å se stigning, men er kun 4+1 i dag.

Fikk 1-2 når jeg var 3+3 altså 10 dpo, og 2-3 når jeg var 4+1 :)håper på å få 3+ når jeg er 5+1 ❤

Jeg fikk 1-2 når jeg var 3+3, 10 dpo. Venter i spenning på å få tatt en ny som viser 2-3. Venter nok til jeg hvertfall er over 4 uker :)

Jeg vil bare si at jeg fikk 1-2 selv om hcg var på så lite som 7!! Målte hos lege, tok test etterpå for jeg var desperat etter å se positiv test. Det var altså kjemisk (tror jeg?) så trenger faktisk ikke så mye som 25 som står der :) dette var et år siden altså

Jeg vil bare si at jeg fikk 1-2 selv om hcg var på så lite som 7!! Målte hos lege, tok test etterpå for jeg var desperat etter å se positiv test. Det var altså kjemisk (tror jeg?) så trenger faktisk ikke så mye som 25 som står der :) dette var et år siden altså
Jøss! Det var ganske så lavt da!
Da er de jo mer følsomme enn strimler :joyful:

Jøss! Det var ganske så lavt da!
Da er de jo mer følsomme enn strimler :joyful:

Ja det kan du si.. men grunnen til jeg tok den var fordi jeg ikke så strek på strimlene lenger. selv om jeg visste det innerst inne ønsket jeg så veldig å bare få det lille håpet en får ved positiv test. Dumt at det kan gi falskt håp egentlig. Er dikker på jeg tok det tyngre av den grunn. Så slapper mer av i dette svangerskap:)

Back
Topp