Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har time hos JM allerede 2.feber da rundt uke 7-8
Hadde en vanskelig fødsel med første så har lyst til å få snakket det ut fortest mulig.
Begynnte å gråte av fødselsskrekk når testen ble positiv![]()
Hadde ul den 19.1. og skal ha den neste 9.2.
Skal også til jordmor nå til torsdag [emoji4]
Jeg er 7+2 i dag [emoji173]
Får ekstra oppfølging ja. Etter mange års prøving ble vi spontant gravide mens vi ventet på nytt ivf forsøk. Pga av dette er jeg veldig redd for at noe skal gå galt.. Har vært gravid tidligere og mistet hver gang, men det er over 14 år siden.Får ekstra oppfølging du da? Her tar de i utgangspunktet ikke inn til kontroll før uke 12, om det ikke er noe spesielt
Får ekstra oppfølging ja. Etter mange års prøving ble vi spontant gravide mens vi ventet på nytt ivf forsøk. Pga av dette er jeg veldig redd for at noe skal gå galt.. Har vært gravid tidligere og mistet hver gang, men det er over 14 år siden.
Er veldig glad for det ja [emoji5]Bra du blir fulgt nøye opp, greit og føle seg trygg!![]()
Får time på dagen, så må bare vente til uke 12 (og tro at alt går bra fram til da)

Uff.. kjenner igjen den følelsen! Håper du bli kvitt det, jeg håpe å få planlagt ks, eller måle bekkenet mitt denne gang.. vurdere en tur til JM før den tid og sjekke blodtrykket, er så himla svimmel til tider![]()
Etter sist fødsel nekter jeg å føde, jeg skal ha keisersnitt. Jeg holdt faktisk på å dø etter fødselen pga komplikasjoner med morkaka.
Uff, så ubehagelig! Skjønner godt at det ikke er noe du ønsker!
Ønsker virkelig ikke en fødsel som jeg hadde sist, Og ble da anbefalt fra jm å måle bekkenet neste gang..
håper virkelig du får en jm/lege som vil hjelpe deg, så du slipper og krangle!