Skravletråd januar

Her er meg og frøkna våken...resten av huset sover ...skulle jeg gjort selv også kjenner jeg...zzz

Her er meg og frøkna våken...resten av huset sover ...skulle jeg gjort selv også kjenner jeg...zzz
Her er jeg og alle tre ungene oppe. Eller, ungene er oppe, jeg er på badet.

Mannen jobbet sent i natt og får sove litt.

Her er jeg og alle tre ungene oppe. Eller, ungene er oppe, jeg er på badet.

Mannen jobbet sent i natt og får sove litt.
Trenger han vel da ja. Mannen og guttungen våkner nok rundt 08.00 tipper jeg. Eldste kan sove til halv 12 om man ikke vekker før.

Det har jeg, ja.

Jeg er bare blitt pushet litt igang av andre mødre rundt meg som signaliserer at om man vil ha et spesielt rom på lekeland er det greit å bestille sånn en god måned i forveien.....

Vet ikke jeg, 2400 på lekeland eller 1700+ordne mat og dill selv på skolen, det blir ikke stor forskjell (jeg ender jo med å kjøpe tema-papirfat og kopper og servietter, i tillegg til å bake og lage pizzaboller)

Om vi kunne funnet et rimligere lokale hadde det vært bedre da.
Eller hjemme, men....
Tanken på den ekstreme ryddejobben som må gjøres på loftet (lekerommet) og den må virkelig gjøres altså. Men vi snakker om mange timer. For en voksen.

Også like ille to timer senere?

Det er ikke plass til at 15 stykker ser tv (vi kunne jo satt på frost....) samtidig noe sted i huset heller....

Krysse fingrene for at det kommer en halv meter snø og er -2 og opphold den dagen? ;-)

Hehe, krysser fingre for snø ja:P

Jeg har en amerikansk værmeldingensapp. Den har melding langt frem i tid.

Men antyder ikke akebursdag nei...

ae99973de7fafd32e1d771bce74a443d.jpg

6 grader og regn

Æsj, håper ikke det stemmer:)

Nei. Hun vil ikke det. Lurer inn litt, men hun kastet det stort sett på gulvet. Grøt fekter hun bort eller spytter ut

Får i henne litt. Halve porsjoner maks.
Slitsomt.

Ammer mye.

Skjønner det er slitsomt:(
Håper det snart snur! Dumt å måtte kjempe for å få inn maten:)

Skjønner det er slitsomt:(
Håper det snart snur! Dumt å måtte kjempe for å få inn maten:)
Frokost i dag.

Tomt for joghurt. Leverpostei pleide hun spise med liv og lyst.
Slenges på gulvet
Smøreost. Samme vei.
Skinkestek? Nei. Fysj.
Servelat? Pappa spiser det. Men neitakk. Kan spise agurken....

River i klærene mine i det hun tas fra bordet. Nektes amming. Tilbud om mat. Vil ikke. Ammes en stund senere. Drikker masse. Spiser noen få biter men kaster på gulvet nå mens faren spiser to timer senere.

Hun er heldigvis, i motsetning til de to eldste, ikke undervektig. Men faller litt etter litt på kurven etter at hun ble et halvt år. Jeg tror vel at hun på 70-percentilen som fullammet lå høyere enn sitt naturlige nivå og nå faller ned mot der hun egentlig hører til. (godt hjulpet av at jeg pumpet til neonatal hadde jeg jo absolutt mye og feit melk til henne) men det ser nå unektelig ut som at hun spiste lite og det første halvåret med mat. Også nektet hun helt de siste par ukene...

Planer for dagen?
Mannen og eldste rydder i garasjen . Gir vekk litt ting. Var nettop en og hentet gipsplater her og kommer en senere for vaskemaskin . OJ skal i bursdag,får se hvem som følger . Ellers taco ,film og snop som vi pleier lørdager. Der da?

Så kjedelig da
Ja, ganske kjedelig og spesielt siden vi skal feire bursdagen te eldste. Og farsiden er veldig opptatt av å markere runde tall, så da feirer vi alle sammen og blir godt over 20 stk [emoji14] barnebursdagen som skulle hvert i går derimot er foreløpig flyttet til ukjent dag.

Mannen og eldste rydder i garasjen . Gir vekk litt ting. Var nettop en og hentet gipsplater her og kommer en senere for vaskemaskin . OJ skal i bursdag,får se hvem som følger . Ellers taco ,film og snop som vi pleier lørdager. Der da?
Mannen rydder garasje
Jeg vasker klær å skaø eydde i garderoben..
Så ut å se på spisestuestoler igjen å muligens garderobeskap

Ja, ganske kjedelig og spesielt siden vi skal feire bursdagen te eldste. Og farsiden er veldig opptatt av å markere runde tall, så da feirer vi alle sammen og blir godt over 20 stk [emoji14] barnebursdagen som skulle hvert i går derimot er foreløpig flyttet til ukjent dag.
Blir litt folk da

Back
Topp