Lek: svar uten ja/nei.

En trafikksikker bilstol(vi kjører mye bil) og nye madrasser.

Syns du det er ok/hyggelig å arve utstyr/klær?
Jeg syntes det er veldig ok og hyggeligt når man ser tøyet man selv har brukt, bli brukt av nye familiemedlem. Jeg syntes det er totalt bortkastet å kjøpe alt nytt, om man har mulighet til å arve/kjøpe litt brukt. Sier ikke alt skal være brukt, men mye fint brukt som selges billigt, og baby kan være dyrt om alt skal være flunkende nytt.


Har du en følelse av kjønnet?
 
Det blir nok en del tøy med fargen rosa eller blått ja. Favorittfargen min er blå så blir mye tøy i blått uansett. :)

Har du hatt blødninger i løpet svangerskapet så langt?
 
Det blir nok en del tøy med fargen rosa eller blått ja. Favorittfargen min er blå så blir mye tøy i blått uansett. :)

Har du hatt blødninger i løpet svangerskapet så langt?
Ikke en dråpe :)

Har du spist lunsj?
 
Det blir nok en del tøy med fargen rosa eller blått ja. Favorittfargen min er blå så blir mye tøy i blått uansett. :)

Har du hatt blødninger i løpet svangerskapet så langt?

Har ikke hatt noen blødninger så langt. Trodde kanskje jeg skulle få festeblødning (?) men ikke sett noe til det enda.

Skal du trene i svangerskapet?
 
Har ikke hatt noen blødninger så langt. Trodde kanskje jeg skulle få festeblødning (?) men ikke sett noe til det enda.

Skal du trene i svangerskapet?
Prøver å trene. Men trøtthet kombinert med dårlig vær har satt en stopper denne uka.


Føler du deg gravid?
 
Kun hybelkaniner :D


Bor du til leie?

Jeg er så heldig at jeg nettopp har flytta hjem til moder'n! Men må få leid eller kjøpt iløpet av sommeren, puh! Tenker jeg har god tid, men jeg har jo igrunn ikke det! Hehe.

Er du blitt mer emosjonell allerede?
 
Jeg er så heldig at jeg nettopp har flytta hjem til moder'n! Men må få leid eller kjøpt iløpet av sommeren, puh! Tenker jeg har god tid, men jeg har jo igrunn ikke det! Hehe.

Er du blitt mer emosjonell allerede?

Har ikke det.

Skal du ha TUL?
 
Back
Topp