Lek: svar uten ja/nei.

Heldigvis ikke.. Men sea-bandsene kom på med en gang jeg stod opp. Takler ikke kvalme!

Vet du hva dere skal spise til middag i dag?

Må ta det rett før middagstid. Sliter med kvalme og dårlig matlyst. Dog tror jeg det blir soyamarinert laks og grønnsaker i dag, hvis magen tillater det ;)

Har du fortalt om graviditeten til noen andre enn partneren?
 
Må ta det rett før middagstid. Sliter med kvalme og dårlig matlyst. Dog tror jeg det blir soyamarinert laks og grønnsaker i dag, hvis magen tillater det ;)

Har du fortalt om graviditeten til noen andre enn partneren?
Har fortalt til to personer, og litt av termingruppen fra sist.

Har du begynt å unngå spesifikke plagg/begynt å tilpasse garderoben for å tilpasse og skjule magen?
 
Har fortalt til to personer, og litt av termingruppen fra sist.

Har du begynt å unngå spesifikke plagg/begynt å tilpasse garderoben for å tilpasse og skjule magen?


Er allerede stor så ingen som ser mage på meg Anna enn tjukk sikkert frem til sommern heheh.


Er det flere barn i bildet?
 
Her regner det katter og kaniner.

Har du fortalt det til noen enda?

vi har delt det med svigerfamilie da samboer er over the moon. Min familie er litt mer utdanningsretta osv så de orker jeg ikke fortelle før jeg har tatt ul. skal på tidlig :) og veninnene mine da de er god støtte heheh



Eter du noe spesielt nå?
 
vi har delt det med svigerfamilie da samboer er over the moon. Min familie er litt mer utdanningsretta osv så de orker jeg ikke fortelle før jeg har tatt ul. skal på tidlig :) og veninnene mine da de er god støtte heheh



Eter du noe spesielt nå?

Spiste skyr med blåbær til frokost og en salat til lunsj, ikke noe nå.

Hvordan vil du føde?
 
vi har delt det med svigerfamilie da samboer er over the moon. Min familie er litt mer utdanningsretta osv så de orker jeg ikke fortelle før jeg har tatt ul. skal på tidlig :) og veninnene mine da de er god støtte heheh



Eter du noe spesielt nå?

Gjør ikke det nå.

Drikker du mye vann?
 
Gjør ikke det nå.

Drikker du mye vann?

Går med flere store glass vann pr dag. Kjempetørst. Håper det er normalt.

Har du mensmurringer enda?
 
Går med flere store glass vann pr dag. Kjempetørst. Håper det er normalt.

Har du mensmurringer enda?
Det har stoppet :) husker forøvrig jeg måtte ha vannflaske med i seng når jeg var gravid sist. Ikke så tidlig da, nærmere slutten ;)


Følger du med på noen tv-serier?
 
Det har stoppet :) husker forøvrig jeg måtte ha vannflaske med i seng når jeg var gravid sist. Ikke så tidlig da, nærmere slutten ;)


Følger du med på noen tv-serier?

Har for tiden maraton med Orange is the new black :)

Har du noen cravings allerede?
 
Jeg har snakket om navn :p


Har du spist frukt i dag?
 
Back
Topp