Skravletråd januar

Skjønner. Jeg vet jo faktisk ikke stillingsprosenten min engang sånnsett. Hadde det ikke vært for at mannen har den jobben han har kunne det vært et problem gitt...Ahh er den lengre unna/nærmere ? Annen arbeidstid? :)
Er lengre unna barnehagen, ja.
Kommer litt an på lønnen jeg eventuelt får tilbudt, men muligens mannen går ned i 80% stilling for at det skal gå lettere.

Lønnsspennet starter litt over det jeg har i dag og går ganske høyt opp, så potensielt, ja.
Men for all del, klager egentlig ikke over lønnen jeg har i dag, den er ikke dårlig i forhold til stillingsbeskrivelsen.
Okei skjønner. Min kommer til å bli dårlig nå, men er jo et bevisst valg. Ned i stilling og mer dagvakter

Okei skjønner. Min kommer til å bli dårlig nå, men er jo et bevisst valg. Ned i stilling og mer dagvakter
Det skjønner jeg utrolig godt.
Er veldig glad jeg ikke har vaktordning, men bare "vanlig" arbeidstid.
Tror kombinasjonen vaktordning og små barn ville tatt knekken på meg.

Det skjønner jeg utrolig godt.
Er veldig glad jeg ikke har vaktordning, men bare "vanlig" arbeidstid.
Tror kombinasjonen vaktordning og små barn ville tatt knekken på meg.
Jeg kan ikke fordra turnus ,men med ned i stilling og mer dag blir det greit nok. 3 hver helg er heller ikke noe særlig ...ønsker ny jobb på sikt,men liker det trygge og vante nå. Det jeg kan ut og inn.

Jeg kan ikke fordra turnus ,men med ned i stilling og mer dag blir det greit nok. 3 hver helg er heller ikke noe særlig ...ønsker ny jobb på sikt,men liker det trygge og vante nå. Det jeg kan ut og inn.
Dersom jeg får denne vi jeg fortsette å gjøre mer eller mindre det samme som før, og fremdeles statlig så det er en sikker jobb.
Men ja, det er også ganske skremmende

Og vemodig ved tanke på de kollegaene jeg har i dag.
Men får jeg tenker noe mer på det må jeg faktisk få sendt den søknaden :p
Ja du trives med de? Mine kollegaer er veldig ok:) når jeg begynner i ny jobb vil jeg være klar for det og ikke zombie pga.nattevåk:) men sovingen hennes kpmmer seg heldigvis

Ja du trives med de? Mine kollegaer er veldig ok:) når jeg begynner i ny jobb vil jeg være klar for det og ikke zombie pga.nattevåk:) men sovingen hennes kpmmer seg heldigvis
Trives veldig godt.
Dersom jeg ikke 100% sikkert sier jeg kommer til å ta den dersom jeg får tilbud.
Mye kommer også an på kjemien jeg vil føle under et eventuelt intervju.
Kjenner til firmaet da, og har et veldig positivt inntrykk av det.
Var egentlig ikke på jakt etter ny jobb, men denne utlysningen var for god til å ikke søke på

Back
Topp