Ikke i form nei ?Ble ikke jobb på meg i dag, nok en dag på sofaen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i form nei ?Ble ikke jobb på meg i dag, nok en dag på sofaen da
6 febNår skal du tilbake?
Åh såpass . Huff. Tror ikke jeg kjenner noen som har hatt i voksen alderHusker så alt for godt når pappa fikk det rett etter jeg og min storesøster hadde hatt det.
Han ble virkelig syk, og han fikk det visstnok mildt til å være voksen
Det syns jeg også.Ja min søster hadde prematur fødsel i uke 22+6åh jordbærlue er fint. Kunne jeg tenkt til frøkna også
![]()
Det er ikke lenge til, nei.6 feb
Godt de ikke er dårligeEr frisk og full fart i grunn . Ikke kastet opp ,verken hun elmer broren siden lørdagmen må jo være hjemme for det
![]()
Takk skal du ha. Kanskje lage en til frøkna da
nei så syns liksom jeg kunne fått turnus snartDet er ikke lenge til, nei.
Mhm det er detGodt de ikke er dårlige
Nei den steinen kommer jo aldri ut så jeg har fortsatt store smerter i rygg og mageIkke i form nei ?![]()
Venninna min fikk det som voksen , fikk mye prikker og var dårligÅh såpass . Huff. Tror ikke jeg kjenner noen som har hatt i voksen alder
Huff trasig. Masse god bedringNei den steinen kommer jo aldri ut så jeg har fortsatt store smerter i rygg og mage
Sksl være glad vi har hatt det jaVenninna min fikk det som voksen , fikk mye prikker og var dårlig
Ja litt lei i grunnHuff trasig. Masse god bedring
Kb har ikke hatt det så han får nok vaksine om han ikke får det før han blir 13Sksl være glad vi har hatt det ja
Er under en måned igjen, så det syns jeg nesten, man nå vel planlegge livene sine litt ut fra den.Takk skal du ha. Kanskje lage en til frøkna da
nei så syns liksom jeg kunne fått turnus snart
Ja må det. Samkjøre med mannen sin jobb. Heldigvis er han ganske fleksibel da,men vil jo vite når han må levere i barnehage etc. Jeg begynner tidligvakter 7 . Ca 70%Er under en måned igjen, så det syns jeg nesten, man nå vel planlegge livene sine litt ut fra den.
Er det fult du jobber?
Ja det er en fordel.Ja må det. Samkjøre med mannen sin jobb. Heldigvis er han ganske fleksibel da,men vil jo vite når han må levere i barnehage etc. Jeg begynner tidligvakter 7 . Ca 70%
Kan skjønne det. Hvor langt tid tar det vanligvis ?Ja litt lei i grunn
Kjedelig å ikke orke noe
Takk ❤
Aha det må han da jaKb har ikke hatt det så han får nok vaksine om han ikke får det før han blir 13
Skjønner. Jeg vet jo faktisk ikke stillingsprosenten min engang sånnsett. Hadde det ikke vært for at mannen har den jobben han har kunne det vært et problem gitt...Ahh er den lengre unna/nærmere ? Annen arbeidstid?Ja det er en fordel.
For øyeblikket er det ganske greit hos oss, mannen leverer for det meste, og jeg henter.
Vi får se hvordan det blir dersom jeg får den jobben jeg har tenkt til å søke på..
Kan hende mannen både må levere og hente