AhaVet ikke hva det er, virker ikke sjalu.
Strikker babyteppe til ei venninne som har termin om noen dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AhaVet ikke hva det er, virker ikke sjalu.
Strikker babyteppe til ei venninne som har termin om noen dager
Hatt det på de eldste når mellomste var 3 måneder, nå er det Lille U sin tur.Ahh skjønner. Ikke hatt det her enda .
Ja, men denne reservetelefonen er tom og tror ikke minnekortet mitt passer.Mangel på app er tungvint![]()
Mhm godt det. Altså Dvs vi voksne og bonus har hatt. Men ikke OJ og frøknaHatt det på de eldste når mellomste var 3 måneder, nå er det Lille U sin tur.
Og så er vi helt ferdig med det![]()
Har kommet alt for kort på dette selv.Ahajeg har et halvferdig liggende selv...i bambusgarn da
Dette ble en trist avslutning på desverre. Gaver det også?Har kommet alt for kort på dette selv.
Strikker med Dale alpakka.
Har 2-3 luer jeg skal strikke etterpå
Enda godt det da.Mhm godt det. Altså Dvs vi voksne og bonus har hatt. Men ikke OJ og frøkna
Sant det. Glad vi har hatt detEnda godt det da.
Voksene blir så utrolig syke dersom det får det, og har stor fare for komplikasjoner
Kos deg med friGod morgen jenter
Har fri idag!
God bedring til frøknaGod morgenher skulle det vært tilvenning på frøkna i dag,men omgangssyken kom lørdag så må være hjemme. Oppstart i morgen heller. Ingen kastet opp siden lørdag heldigvis
spent på tilvenningen altså
ønsker alle en fin dag
Awww tusen takk [emoji173] denne sykdommen skal ikke hindre meg i være god mamma og hvor mange barnDet tviler jeg ikke et sekund på.
Syns bare du klarer deg utrolig som mamma (etter det inntrykket jeg har fått) med den utfordringen
He he typiskHva er det med små barn.
Sitter og leker så godt.
Har bilene sine, bilbanen, båten, toget, togbanen og masse Duplo, og koser seg veldig.
Men i det øyeblikket hu mor rører strikketøyet sitt skal han på fanget
Så kjedelig.Dette ble en trist avslutning på desverre. Gaver det også?
Når skal du tilbake?Håper snart jeg får tilsendt turnusen min...ikke så lenge til jeg skal tilbake i jobb i grunn
Husker så alt for godt når pappa fikk det rett etter jeg og min storesøster hadde hatt det.Sant det. Glad vi har hatt det
Det er riktig holdningAwww tusen takk [emoji173] denne sykdommen skal ikke hindre meg i være god mamma og hvor mange barn

Er frisk og full fart i grunn . Ikke kastet opp ,verken hun elmer broren siden lørdagGod bedring til frøkna
Ja min søster hadde prematur fødsel i uke 22+6Så kjedelig.
Ikke gaver.
Frøkna ønsker seg en slik jordbær-lue, eldsten ønsker seg en grise-lue fra en dyreluebok jeg har (bare i grønn slik at det blir angry birds lue) og en til med selv
åh jordbærlue er fint. Kunne jeg tenkt til frøkna også