Gutt2015Jente2016Lille2019
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Lykke tilVannavgang i går så her ventes det på rier... 4 uker før termin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vannavgang i går så her ventes det på rier... 4 uker før termin...
Nå tror jeg slimproppen min går [emoji14] har måtte skifte bind 2 ganger i dag tidlig. Hatt litt murringer osv. Men håper det ikke skjer noe før i kveld!
Her har jeg også hatt "missfarge" på utfloden ... og har lurt litt på hva dette kan komme av (?) kanskje du vet ?Har hatt menssmerter i går og i dag, og i dag var det litt oransjeaktig utflod.. er 39+0 i dag.. så tenker det nærmer seg nåhåååper jeg får gå til over nyttår!! Men man kan ikke gjøre så mye fra eller til uansett så
så her blir det full avslapping fremover
![]()
Her har jeg også hatt "missfarge" på utfloden ... og har lurt litt på hva dette kan komme av (?) kanskje du vet ?![]()
Samme her! Håper denne uken går fort!Har masse masse kynnere nesten konstant nå! De er litt vonde noen av de (ene jordmoren på Ullevål sykehus sa at kynnere kunne være litt vonde selv om man sier de ikke skal være det) i tillegg har jeg begynt å få litt mensmurringer nå :/ Håper ikke det skjer noe før etter 1.1.2017!!!! <3
Samme her! Håper denne uken går fort!