Noe på gang?

Har plutselig fått veldig sterke kynnere som jeg kjenner godt i toppen av magen.. og noe uvel i korsryggen.. er dette maserier, eller kan det være starten på noe??:p

Uggen i magen! Vært det i hele natt og er det fremdeles. Vet ikke om det er modningstegn, men forrige svangerskap var jeg uggen i magen før det gikk over til rier.. håper litt at det er det, for jeg begynner å bli lei av å gå gravid!! Men siden det er 4 uker og 3 dager til termin så er det nok helt sikkert ingenting.. sikkert mange uker til fødsel enda..

Registrerte i formiddag at det gjorde litt vondt i korsryggen. Har også hatt mer bekkensmerter i dag, så har bare tenkt at det var bekkenet som kødder seg. Men utover dagen verker det egentlig bare mer, og slipper ikke taket, selv om eg har lagt meg nedpå en stund...

Menssmerter i korsryggen, luft i magen og masse kynnere idag 36+4

Mensmurringer i korsryggen til langt på natt.. Rolig nå så nå må jeg sove:p 35+3

har for ørtene natt hatt så vondt og vært overbevist om at nå er det i gang! Skikkelig mensensmerter og vonde tak i magen som har holdt meg våken fra kl 04. Men roa seg litt nå. Fortsatt vonde tak, men ikke like ille. Vi har våre 3 andre barn her denne jula, neste jul er dem hos sine andre foreldre, så jeg kunne virkelig ønske jeg kunne føde senest i dag. Nå håper jeg hun venter til 25. Har 5 dager igjen til termin, men fødte 11 dager før sist, så er bekymret for at det skal havne på den 24. Men første runde med vondt og trodde fødselen var i gang var i uke 35. Så i dag er skikkelig nede, negativ, lei og sliten!

Nå tror jeg slimproppen min går [emoji14] har måtte skifte bind 2 ganger i dag tidlig. Hatt litt murringer osv. Men håper det ikke skjer noe før i kveld!

Har hatt menssmerter i går og i dag, og i dag var det litt oransjeaktig utflod.. er 39+0 i dag.. så tenker det nærmer seg nå :) håååper jeg får gå til over nyttår!! Men man kan ikke gjøre så mye fra eller til uansett så :p så her blir det full avslapping fremover :D

Har hatt menssmerter i går og i dag, og i dag var det litt oransjeaktig utflod.. er 39+0 i dag.. så tenker det nærmer seg nå :) håååper jeg får gå til over nyttår!! Men man kan ikke gjøre så mye fra eller til uansett så :p så her blir det full avslapping fremover :D
Her har jeg også hatt "missfarge" på utfloden ... og har lurt litt på hva dette kan komme av (?) kanskje du vet ? :p

Mye kynnere. Ikke smertefullt *bankibordet*. Men kjenner at livmoren jobber og at kroppen blir sliten av det. Så jeg hviler og hviler :) Bortsett fra om natten da for da har jeg halsbrann haha..

Her har jeg også hatt "missfarge" på utfloden ... og har lurt litt på hva dette kan komme av (?) kanskje du vet ? :p

Jeg vet ikke, men tror det var en del av slimproppen hos meg, kom en klump med slim i går kveld :) murringene har blitt verre også, og jeg løper på do hele tiden..

nå når jeg våknet ble det verre, prøver å ta tiden men synes det er så vanskelig å vite om jeg bare er dårlig i magen eller om et faktisk er noe på gang.. jeg blir dårlig og får vondt i magen når jeg er nervøs også, så utrolig vanskelig dette her, hehe :)

Hatt en utrolig dårlig natt. Murringer, vondt i bekkenet og sovet minimalt! Måtte opp på do med løs mage også. Nå vil jeg bare bli ferdig [emoji14]

Har masse masse kynnere nesten konstant nå! De er litt vonde noen av de (ene jordmoren på Ullevål sykehus sa at kynnere kunne være litt vonde selv om man sier de ikke skal være det) i tillegg har jeg begynt å få litt mensmurringer nå :/ Håper ikke det skjer noe før etter 1.1.2017!!!! <3

Har masse masse kynnere nesten konstant nå! De er litt vonde noen av de (ene jordmoren på Ullevål sykehus sa at kynnere kunne være litt vonde selv om man sier de ikke skal være det) i tillegg har jeg begynt å få litt mensmurringer nå :/ Håper ikke det skjer noe før etter 1.1.2017!!!! <3
Samme her! Håper denne uken går fort!

Mer masete kynnere i kveld. Kommer hyppigere og jeg kjenner de er sterkere enn hva jeg har hatt før. Kommer ikke regelmessig nok til at jeg gidder å starte/sjekke med rieteller, og de er heller ikke så vonde som jeg regner med at rier vil være. Sikkert (forhåpentligvis) bare modning. Ingen andre tegn så langt. *krysser fingrene for at det går en uke til*

Back
Topp