Flere som sliter med påkledning?

Hvor mye veier din lille?
Hun vi har veide 7,5 kg og er laaaang, så hun blir liksom så slank i forhold til alle klær og sånn :) hun skulle helst hatt klær som er 68 i bredden og 80 i lengden :p
Åh, lang og tynn da :) Hun veide akkurat 7,9 for 6 dager siden, 10 måneder nå :) Men hun er kort med sine 68 cm :p
 
Åh, lang og tynn da :) Hun veide akkurat 7,9 for 6 dager siden, 10 måneder nå :) Men hun er kort med sine 68 cm :p

Veldig lang og tynn :)
Så helst skulle vi hatt 3 bleier i 2 bredde :p så 4 blir kanskje litt stort?
Men hadde jo vært veldig praktisk da! Spesielt siden hun helst skal stå overalt hele tiden :rolleyes:
 
Veldig lang og tynn :)
Så helst skulle vi hatt 3 bleier i 2 bredde [emoji14] så 4 blir kanskje litt stort?
Men hadde jo vært veldig praktisk da! Spesielt siden hun helst skal stå overalt hele tiden :rolleyes:
Ja det forstår jeg jo da! Det som er med buksebleiene er at jeg synes de generelt er mindre enn de vanlige. Men kan hende hun blir for tynn ja, må nesten bare prøve. Strekt seg skikkelig da :p Ja praktisk når man har en mark også, haha. Hun står ikke, men roterer en hel masse under bleieskift :p Flink å står da!
 
Ja det forstår jeg jo da! Det som er med buksebleiene er at jeg synes de generelt er mindre enn de vanlige. Men kan hende hun blir for tynn ja, må nesten bare prøve. Strekt seg skikkelig da :p Ja praktisk når man har en mark også, haha. Hun står ikke, men roterer en hel masse under bleieskift :p Flink å står da!

Jeg kjøper og prøver :) i verste fall får vi jo bare spare dem til de passer ;)

Begynte plutselig med den ståinga i forrige uke. Og har omtrent ikke satt seg ned siden da :p
 
Jeg kjøper og prøver :) i verste fall får vi jo bare spare dem til de passer ;)

Begynte plutselig med den ståinga i forrige uke. Og har omtrent ikke satt seg ned siden da :p
Ja, det er jo greit den veien! De vil jo passe en dag :p

Så moro! Har ikke tid til annet da, hehe :) Har ei som satt seg opp for et par uker siden, så her er det sitting som er stas :-D
 
Ja, det er jo greit den veien! De vil jo passe en dag :p

Så moro! Har ikke tid til annet da, hehe :) Har ei som satt seg opp for et par uker siden, så her er det sitting som er stas :-D

Er så gøy å se når de lærer seg nye ting :)
Selv om det er litt slitsomt også...
 
Er så gøy å se når de lærer seg nye ting :)
Selv om det er litt slitsomt også...
Ja, haha. Merker det blir mer å følge med på :p Vi blir litt tullete når hun får til noe nytt, for hun har litt utfordringer motorisk og følges ganske tett av fysio, og tidvis av nevrolog. Men nå ser det ut til å ha løsnet en del :-D
 
Vi sliter helt sykt selv. Men har igrunnen gjort det helt fra hun var 3 mnd. Hun blir illsint og snur seg på ryggen og krabber rundt. HYLgriner når jeg legger henne tilbake på ryggen! Uavhengig om klærne skal av->på eller på-> av, eller bare bleiebytte osv. Helt krise alltid :eek:
 
Vi sliter helt sykt selv. Men har igrunnen gjort det helt fra hun var 3 mnd. Hun blir illsint og snur seg på ryggen og krabber rundt. HYLgriner når jeg legger henne tilbake på ryggen! Uavhengig om klærne skal av->på eller på-> av, eller bare bleiebytte osv. Helt krise alltid :eek:
Helt likt som her! :p
 
Hvor får du tak i trusebleier i så liten størrelse? Hvor, hvilket merke osv? :) Kan ingenting om trusebleier! :)
Jeg kjøpte nå Libero str. 4. Den sitter fint på lille som bruker vanlige bleier i str. 3 fra Libero :)

Jeg har liten hånd, så tok et bilde så du kan se ca. Hvor stor den er:

770eb333824301e7ae72a093f267b1f1.jpg
 
Jeg kjøpte nå Libero str. 4. Den sitter fint på lille som bruker vanlige bleier i str. 3 fra Libero :)

Jeg har liten hånd, så tok et bilde så du kan se ca. Hvor stor den er:

770eb333824301e7ae72a093f267b1f1.jpg
Vi bruker Coop Maxi sine, men tror de tilsvarer Libero 3.. :)
Problemet her er nemlig ofte at hun snur seg før vi får festet "stroppene" foran og bleia er på halv tolv og alt er bare styr egentlig.. Kanskje det hadde lettet ting dersom vi kunne "dra de på plass" mens hun krabba i stedet for den evinnelige kampen.. :p

MEN.. hva gjør du når det er bæsj?? :p
Vi pleier alltid å dra av det verste bæsjet med innsiden av "forsiden" der det nå står "up and go", og legger da den rene "forsiden" med skrift, under rompa mens vi vasker osv.. før vi tar ny bleie når det er helt klinka reint. Men med en trusebleie kan man vel ikke det? Eller er jeg helt teit nå? :p
 
Vi bruker Coop Maxi sine, men tror de tilsvarer Libero 3.. :)
Problemet her er nemlig ofte at hun snur seg før vi får festet "stroppene" foran og bleia er på halv tolv og alt er bare styr egentlig.. Kanskje det hadde lettet ting dersom vi kunne "dra de på plass" mens hun krabba i stedet for den evinnelige kampen.. :p

MEN.. hva gjør du når det er bæsj?? :p
Vi pleier alltid å dra av det verste bæsjet med innsiden av "forsiden" der det nå står "up and go", og legger da den rene "forsiden" med skrift, under rompa mens vi vasker osv.. før vi tar ny bleie når det er helt klinka reint. Men med en trusebleie kan man vel ikke det? Eller er jeg helt teit nå? :p

Du kan rive dem opp på siden ;) i sømmen liksom :)
 
Back
Topp