Flere som sliter med påkledning?

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Altså, påkledning er festlig om dagen... Hun blir så ekstremt sint. Er dette et forsøkt på å bli kjent med sine egne meninger, eller burde jeg finne ut om det er andre grunner til dette? Gir seg så fort klærne er på, da er alt greit igjen. Vrenger seg og skriker fra bleie til sokker. Høres jo ut som vi ikke er snille med henne under påkledning, blir ganske svett!
 
Vi får problemer når vi går fra naken til bleier... så det er jo en fryd nå som det er 6-7 kuldegrader og vi gjerne må ha på 3 lag med klær i tillegg til bleien hvis vi skal ut :rolleyes:
 
Du er ikke alene!! Her krangler vi om påkledning konstant og har gjort det lenge!!
 
Vi får problemer når vi går fra naken til bleier... så det er jo en fryd nå som det er 6-7 kuldegrader og vi gjerne må ha på 3 lag med klær i tillegg til bleien hvis vi skal ut :rolleyes:
Det er verst her også! Etter bad blandt annet :p Veldig moro når man skal ut. Synes det er skummelt, for hun kaster seg rundt og bakover og går i bro. Redd hun skal slå seg :-O Så fort vi legger henne på rygge for å ta på bleie så kaster hun seg rundt :p Så påkledning tar mye tid og energi om dagen.
 
Det er verst her også! Etter bad blandt annet :p Veldig moro når man skal ut. Synes det er skummelt, for hun kaster seg rundt og bakover og går i bro. Redd hun skal slå seg :-O Så fort vi legger henne på rygge for å ta på bleie så kaster hun seg rundt :p Så påkledning tar mye tid og energi om dagen.

Jeg har gitt opp å la henne ligge og få på bleie, så hun står :p går fortere å knote med det enn å sjonglere den på en mark ;)

Det mest frustrerende er at mannen kan gi henne en sokk å fikle med og så går alt som en lek! Det kan ikke jeg!
 
Jeg har gitt opp å la henne ligge og få på bleie, så hun står [emoji14] går fortere å knote med det enn å sjonglere den på en mark ;)

Det mest frustrerende er at mannen kan gi henne en sokk å fikle med og så går alt som en lek! Det kan ikke jeg!
Ja hadde hun bare kunne stå så :p Hehe. Men nettopp lært seg å sitte, så vi har bare en mark. Og det merkes. Kjøpte Up and Go å bruke på dagen :p lettere å dra på ho.

Ja ikke sant! Er ikke det urettferdig :p
 
Ja hadde hun bare kunne stå så :p Hehe. Men nettopp lært seg å sitte, så vi har bare en mark. Og det merkes. Kjøpte Up and Go å bruke på dagen :p lettere å dra på ho.

Ja ikke sant! Er ikke det urettferdig :p

Har faktisk ikke tenkt på å kjøpe trusebleier :p men det må jeg prøve!
 
Oh yes! Og sånn har det vært en stund. Han blir så sint når vi skal kle på. Her tror jeg det er fordi han må sitte stille når det skjer:p
 
Forstår deg veldig godt! Kan tro vi nøyt 14 dager på Lanzarote med minimalt med klær!![emoji6]
Absolutt!! :-D Heldige er dere, hehe. Hun her er så lita enda også, og raser så raskt ned på 36 grader om hun ikke har nok klær på, veldig dårlig temp regulering. Så klær må på :p Men neimen om hun er enig!
 
Absolutt!! :-D Heldige er dere, hehe. Hun her er så lita enda også, og raser så raskt ned på 36 grader om hun ikke har nok klær på, veldig dårlig temp regulering. Så klær må på :p Men neimen om hun er enig!
Vi har ei som er veldig varm av seg[emoji4] Det er veldig praktisk til tider[emoji6] Men her hjemme er det for gulvkaldt til at man kan sløyfe klær på denne tiden av året! Så nå er vi tilbake til å krangle flere ganger om dagen[emoji23]
 
Uff, ja... Skifte bleie, ta av og på klær... Helt umulig! Gir han alltid noe spennende å holde på med under bleieskift, så kommer det ikke bæsj overalt hvertfall :p
 
Vi har ei som er veldig varm av seg[emoji4] Det er veldig praktisk til tider[emoji6] Men her hjemme er det for gulvkaldt til at man kan sløyfe klær på denne tiden av året! Så nå er vi tilbake til å krangle flere ganger om dagen[emoji23]
Ja ser den! De blir raskt kalde på gulvet :-O
 
Uff, ja... Skifte bleie, ta av og på klær... Helt umulig! Gir han alltid noe spennende å holde på med under bleieskift, så kommer det ikke bæsj overalt hvertfall :p
Huff. Ja det høres fornuftig ut! Lille her har funnet ut at hun skal ta på tissen sin hver gang jeg tar av ho bleia. Og det er jo ikke alltid bæsjen bare er bak :p Det er alltid spennende..
 
Har faktisk ikke tenkt på å kjøpe trusebleier [emoji14] men det må jeg prøve!
Tror ikke det finnes trusebleier i de små størrelsene dessverre (regner med dere også bruker 3-er bleier) ;)
 
Back
Topp