Vondt i nedre del av magen!

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har siden i går kveld hatt veldig vondt i nedre del av magen! Smerten sitter på begge sidene fra ca navlen og ned mot symfysen. Jeg kjenner konstant murrende smerte, men når jeg beveger meg blir det stikkende og veldig vondt. Det er sånn at det er vanskelig å gå og å snu seg rundt i natt har vært et h*****e.. Vanlig? Er det ligamentene?
 
Jeg har akkurat det samme... har tenkt det må være ligamentene.. skal til jordmor idag,skal spør henne :)
 
Viste seg å være en ganske heftig uvi...
 
Uff! Men godt du fant ut av det! God bedring :)
Takk for det! Er helt forferdelig enda, så håper antibiotikaen snart begynner å virke! Inn på ny ctg nå siden de ikke var helt fornøyde med at den lille sov så mye da jeg var der tidligere i dag..
 
Takk for det! Er helt forferdelig enda, så håper antibiotikaen snart begynner å virke! Inn på ny ctg nå siden de ikke var helt fornøyde med at den lille sov så mye da jeg var der tidligere i dag..
Kan ta deg en paracet om det er for ille da. I morgen vil nok du føle deg mye bedre :)
 
Takk for det! Er helt forferdelig enda, så håper antibiotikaen snart begynner å virke! Inn på ny ctg nå siden de ikke var helt fornøyde med at den lille sov så mye da jeg var der tidligere i dag..

Så bra du fikk sjekket det!! Godt du får oppfølging, og at de følger med på baby!
 
Lille våknet heldigvis og de sa seg fornøyde :) Antibiotikaen er allerede begynt å virke så er heldigvis begynt å bli bedre! :)
 
Back
Topp