Vondt i nedre del av magen!

En tråd i 'Desember 2016' startet av Minimjau, 7 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Minimjau Gift med forumet VIP Himmelbarn Desemberskatter 2016 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Desemberskattene 2014 Januar 2017

Har siden i går kveld hatt veldig vondt i nedre del av magen! Smerten sitter på begge sidene fra ca navlen og ned mot symfysen. Jeg kjenner konstant murrende smerte, men når jeg beveger meg blir det stikkende og veldig vondt. Det er sånn at det er vanskelig å gå og å snu seg rundt i natt har vært et h*****e.. Vanlig? Er det ligamentene?

2. Bkno2397562 Blir kjent med forumet

Jeg har akkurat det samme... har tenkt det må være ligamentene.. skal til jordmor idag,skal spør henne :)

3. Minimjau Gift med forumet VIP Himmelbarn Desemberskatter 2016 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Desemberskattene 2014 Januar 2017

Viste seg å være en ganske heftig uvi...

4. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Uff! Men godt du fant ut av det! God bedring :)

5. Minimjau Gift med forumet VIP Himmelbarn Desemberskatter 2016 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Desemberskattene 2014 Januar 2017

Takk for det! Er helt forferdelig enda, så håper antibiotikaen snart begynner å virke! Inn på ny ctg nå siden de ikke var helt fornøyde med at den lille sov så mye da jeg var der tidligere i dag..

6. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Kan ta deg en paracet om det er for ille da. I morgen vil nok du føle deg mye bedre :)

7. Snibelsnabel Glad i forumet Desemberskatter 2016

Så bra du fikk sjekket det!! Godt du får oppfølging, og at de følger med på baby!

8. Minimjau Gift med forumet VIP Himmelbarn Desemberskatter 2016 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Desemberskattene 2014 Januar 2017

Lille våknet heldigvis og de sa seg fornøyde :) Antibiotikaen er allerede begynt å virke så er heldigvis begynt å bli bedre! :)

• Liker Liker x 3
  9. InLoveAndIHateIt Forumet er livet Desemberskattene 2014

[emoji173]️

10. Bkno2397562 Blir kjent med forumet

Oida! Urinprøven min var heldigvis fin i dag :)

Del denne siden