Vanskelig soving?

Mija82

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Noen andre som fortsatt sliter med sovingen? Tulla her er våken 5-6 ganger i løpet av natta fortsatt, og vil stå opp litt før 5 :eek: Hun har vært vanskelig med sovinga siden hun var 3-4 måneder, så nå har vi slitt i 1 år. Det har jo blitt bedre, men kjenner at vi er ganske slitne nå :(
 
Vi har samme problem. Av og til er hun våken sammenhengende i opptil to timer. Det er fryktelig slitsomt, og jeg ser litt mørkt på tilværelsen ettersom jeg har termin igjen i februar...
 
Vi har samme problem. Av og til er hun våken sammenhengende i opptil to timer. Det er fryktelig slitsomt, og jeg ser litt mørkt på tilværelsen ettersom jeg har termin igjen i februar...

Termin i mai her ;) Så vi hadde også håpet på litt soving før den tid :eek: Men har vel litt gitt opp, føler liksom vi har prøvd de fleste triksa.
 
Gratulerer [emoji4] Får håpe noe endres på mirakuløst vis før de små kommer hos både dere og oss [emoji4]
 
Har hatt mye uro på natt her også fra han ble født og frem til han var 13-14mnd. Er nå 15mnd og sover nå veldig bra. Kan våkne en gang innimellom, men det er helt ok. Her sluttet jeg med nattamming, og etter noen uker begynte han endelig å sove mye bedre :)
 
Har hatt mye uro på natt her også fra han ble født og frem til han var 13-14mnd. Er nå 15mnd og sover nå veldig bra. Kan våkne en gang innimellom, men det er helt ok. Her sluttet jeg med nattamming, og etter noen uker begynte han endelig å sove mye bedre :)

Mi er 15 måneder nå. Så dere gjorde ingenting annet enn å kutte ut nattammingen? Vi kuttet forsåvidt ut nattamming for en god stund siden, uten at det utgjorde noen forskjell. Føler liksom at vi har prøvd "det meste" :p
 
Mi er 15 måneder nå. Så dere gjorde ingenting annet enn å kutte ut nattammingen? Vi kuttet forsåvidt ut nattamming for en god stund siden, uten at det utgjorde noen forskjell. Føler liksom at vi har prøvd "det meste" :p

Ja, samtidig som at han har lært seg å sovne selv på kveld. Dårlige sovevaner her pga refluksplager da han var yngre, men nå trives han i senga si :) Hva vil hun når hun våkner da? Sovner hun raskt igjen? Min er så innmari kosete, så forsøker å begrense det litt på natt da :) Vil helst sove ved puppen fortsatt han her.
 
Ja, samtidig som at han har lært seg å sovne selv på kveld. Dårlige sovevaner her pga refluksplager da han var yngre, men nå trives han i senga si :) Hva vil hun når hun våkner da? Sovner hun raskt igjen? Min er så innmari kosete, så forsøker å begrense det litt på natt da :) Vil helst sove ved puppen fortsatt han her.

Når hun våkner på natta vil hun ha smokk og litt kos, så det går ganske bra, er fort unnagjort. Når hun våkner på morgenen (om man kan kalle kl 5 morgen) er hun bare klar til å stå opp, og blir kjempesint hvis vi prøver å få henne til å sove mer. Et annet problem er jo at dersom hun sover godt, og ikke har alle oppvåkningene så våkner hun enda tidligere. Inatt våknet hun kun 1 gang iløpet av natta, så da ville hun stå opp kl 4 :(
 
Back
Topp