Hva syntes dere om NRK sin "Snøfall"

7åringen konkluderte med at julenissen er bestefaren til Selma og at hun nok er "arvtakeren". Dette konkluderte hun med etter første episode. Siden Selma kunne høre alt fra nisseverden. Dette ble jo delvis bekreftet i kveld :)

Dsgens barn må ha spenning. Jeg prøvde å sette på skomakergata for 1klasse her et år, det gadd de ikke se på i mer enn 2 min før de begynte å turne rundt :p barna er visst ikke slik som mange av oss var da vi var små :p
Helt enig. Og jeg har lettskremt barn som ikke reagerte på skogen i det hele tatt. Det var et eventyr som 7 åringen her sa.

Mørke, skogen alrså, har ikke mine reagert på. Men dagens avslutning førte til noen tårer. At hun var alene. Og ikke engang fikk med seg hunden sin. Og ikke kom seg tilbake.

Måtte fysisk bevise at morgendagens episode ikke er tilgjengelig før i morgen klokken seks. Og da så de bilde av Selma og nissen sammen, og det trøstet nok til at de får sove i natt...
Episodene blir lagt ut om morgenen kl 8 på NRK super ;)

Vi liker den, både 4 åringen, 8 åringen og 10 åringen :)

Episodene blir lagt ut om morgenen kl 8 på NRK super ;)
Nei. Kl 6

0600 står det klart og tydelig på NRK netttv der vi ser det. (caster til tv)

Så, i morgen tidlig klokken seks, det fikk de lese og se selv. Det var der de da så bilde av Selma og nissen. Og lot seg trøste.

Jeg er vagt usikker på om det er lurt p la dem se det i morgen klokken seks dersom det ender litt trist/skummelt da også, for jeg må jo sende ungen på skolen. Også ser vi ikke tv på morgenen i hverdagen. (men de får holde på med nettbrett fra de er kledd på til frokosten er klar, så de rekker se litt "tv" der da.) og dette vil jeg se sammen med dem

Nei. Kl 6

0600 står det klart og tydelig på NRK netttv der vi ser det. (caster til tv)

Så, i morgen tidlig klokken seks, det fikk de lese og se selv. Det var der de da så bilde av Selma og nissen. Og lot seg trøste.

Jeg er vagt usikker på om det er lurt p la dem se det i morgen klokken seks dersom det ender litt trist/skummelt da også, for jeg må jo sende ungen på skolen. Også ser vi ikke tv på morgenen i hverdagen. (men de får holde på med nettbrett fra de er kledd på til frokosten er klar, så de rekker se litt "tv" der da.) og dette vil jeg se sammen med dem
Ahh, oki.. Var bare ene kidden her som sa det ble lagt ut kl 8 i dagtidlig ;)

Både 6- og 8- åringen liker fet kjempe godt[emoji5]️måtte se tre episoder på rad idag siden de var borte i helgen, og gleder oss masse til ny episode imorgen[emoji4]

Ahh, oki.. Var bare ene kidden her som sa det ble lagt ut kl 8 i dagtidlig ;)
Det var i alle fall tilgjengelig klokka åtte i morges. Ikke at jeg sjekket. Men det skal det ha vært.

Mine har beskjed om at dette skal de spare og se sammen med meg. Både fordi jeg vil se det, og fordi jeg vil se det med dem for å snakke om det som skjer.

Dsgens barn må ha spenning. Jeg prøvde å sette på skomakergata for 1klasse her et år, det gadd de ikke se på i mer enn 2 min før de begynte å turne rundt :p barna er visst ikke slik som mange av oss var da vi var små :p
Mens min elsker skomakergata

Det var i alle fall tilgjengelig klokka åtte i morges. Ikke at jeg sjekket. Men det skal det ha vært.

Mine har beskjed om at dette skal de spare og se sammen med meg. Både fordi jeg vil se det, og fordi jeg vil se det med dem for å snakke om det som skjer.

Hvis det legges ut kl 6 om morgenen (slik det står på episodene på nett) er det jo logisk at det er tilgjengelig kl 8 også :)

Vi ser kun kalender på kvelden, og uansett har vi ikke tid om morgenen, så tidlig er vi ikke oppe :p

Hvis det legges ut kl 6 om morgenen (slik det står på episodene på nett) er det jo logisk at det er tilgjengelig kl 8 også :)

Vi ser kun kalender på kvelden, og uansett har vi ikke tid om morgenen, så tidlig er vi ikke oppe :p
Ja. Det var det jeg mente. At det logisk nok var der klokka åtte. For det legges ut klokka seks

Ungene har trolig tid på morgenen, men jeg har ikke (jeg steller vesla, meg selv og lager frokost)

Vi har late morgener siden jeg har permisjon. De våkner gjerne ikke så lenge etter seks og skal ikke ut døra før åtte. Så det er tid til mer enn å kle på seg og spise ei skive sånn egentlig

Ja. Det var det jeg mente. At det logisk nok var der klokka åtte. For det legges ut klokka seks

Ungene har trolig tid på morgenen, men jeg har ikke (jeg steller vesla, meg selv og lager frokost)

Vi har late morgener siden jeg har permisjon. De våkner gjerne ikke så lenge etter seks og skal ikke ut døra før åtte. Så det er tid til mer enn å kle på seg og spise ei skive sånn egentlig

Noen som har det :p jeg er sykemeldt, men frøkna her er virkelig ikke noen morgenfugl. Så jeg beregner ekstra tid om morgenen til å prate henne våken. Desember er en deilig mnd, for med kalenderen i hus er hun lett å vekke :D

Her følger 2åringen (som aldri sitter rolig) , 3 åringen og 6 åringen skikkelig med ! Vi liker den veldig godt! Prøvd å vise Skomakergata og, men den var ikke interessant :p gleder oss hver dag til kl 18 :) og da sitter vi sammen alle! Veldig koselig. Trist slutt i dag, men vi konkluderte det med at Selma fant nok frem til julenissen !

Ja vi liker den godt! Selv gutten på 3. De vet godt at tv ikke er på ekte og ingen er redd for mørk skog osv. Eldste skjønte ikke hvorfor en mørk skog er skummel.
Vi rekker den aldri på kvelden så vi ser på den kl 7 på morgen:)

Har såvidt sett på det, da det ikke er noe for min sønn på 2 1/2år. Vi ser på Skomakergata, og det synes han er kjempestas:-)

Eg og jentå mi elsker snøfall, eg liker den kanskje litt mer en ho :-P

Ikke for å være frekk men ser ikke hvorfor noen skal bli redd av å se tre uten blader i skyggen...

Her lure vi litt på hvordan han nabo gutten vet så mye om nissen.. Og her tror vi ikke at det er Selma som blir lærling siden nissen vet jo hvem lærling blir.

Æsj.. vi rakk ikke se den i går også rakk vi ikke se den før dagens episode heller. Jeg kjenner at det er viktig å se hver eneste for nå har jeg jo gått glipp av maaasse. Hva var greia med barnevernet i går? Var det ikke de som henta Selma? Eller stakk hun av? Eller ble hun hentet av noen andre?

Back
Topp