Hva syntes dere om NRK sin "Snøfall"

Uff da, stakkars.
Kanskje det hadde vært lurt om du ser episoden først slik at du kan forbrede han på det som blir skummelt? Eventuelt spole over de skumle scenene?

Han ville ikke se i dag, men han vil at jeg skal se og så fortelle han hva som skjer :)
Ikke lett å leve seg inn i alt, men regner med at han ser igjen før jul :)
 
Han ville ikke se i dag, men han vil at jeg skal se og så fortelle han hva som skjer :)
Ikke lett å leve seg inn i alt, men regner med at han ser igjen før jul :)
Nei det er ikke lett å være liten. Kan være vanskelig å skille mellom fantasi og virkelighet. Har du fortalt han at det bare er film og skuespill? Sønnen min var mye redd for det som var på tv før. Men har forklart så godt jeg kan at det er skuespillere og de spiller roller. Søkt opp litt "bak scenen" ting på youtube slik at han kan se hvordan film og skuespill lages. Hjalp endel det altså ;)


Men til dagens episode: Hvor er Julius???
 
Nei det er ikke lett å være liten. Kan være vanskelig å skille mellom fantasi og virkelighet. Har du fortalt han at det bare er film og skuespill? Sønnen min var mye redd for det som var på tv før. Men har forklart så godt jeg kan at det er skuespillere og de spiller roller. Søkt opp litt "bak scenen" ting på youtube slik at han kan se hvordan film og skuespill lages. Hjalp endel det altså ;)


Men til dagens episode: Hvor er Julius???

Kanskje winter har ham i mørket ett sted, for eksempel at han har sovnet av den der søvntåka! :eek:
 
Nei det er ikke lett å være liten. Kan være vanskelig å skille mellom fantasi og virkelighet. Har du fortalt han at det bare er film og skuespill? Sønnen min var mye redd for det som var på tv før. Men har forklart så godt jeg kan at det er skuespillere og de spiller roller. Søkt opp litt "bak scenen" ting på youtube slik at han kan se hvordan film og skuespill lages. Hjalp endel det altså ;)


Men til dagens episode: Hvor er Julius???


Ja, han vet det kun er film og eventyr. Klarer å skille, men ikke i drømmene.
Som han sa selv tåken er kun røykmaskin, det at skogen er skummel er fordi de bruker ett slags "filter". Osv. Så veldig klar over dette :)

Lurer selv på hvor Julius er:eek:
 
Det konkluderte vi også med, at Winter nok har noe med at Julius ikke var å se i dag.

Frøkna mi syns synd på Ruth og hunden, hun mener de savner Selma. Og det tror jeg Ruth gjør, mer enn hun lar vise :)
Ja det er nok rett det med Ruth. Spent på hva som skjer der.

Og ja, whinter har noe på gang.
 
Liker den veldig godt! Må se den hver dag, og jeg ser den alene :D hehe
 
Der fikk snøfall meg til å grine i alle fall! Er jo ikke rart Ruth vegret seg for å knytte seg til Selma når det bare skulle være en kort stund, og sikkert hele tiden føltes som om hun kunne forsvinne når som helst. Og så knyttet hun seg jo likevel, hun bare klarte ikke å vise det.
 
Jeg elsker denne serien!
 
Jeg elsker den også. Min voksne mann gleder seg til å stå opp og se Snøfall hver morgen. Jenta på ett år er ikke såå begeistret :p
 
Liker Snøfall og det gjør ungene også :)
 
Back
Topp